گروه بورس: عرضه سهام فولاد مبارکه در تالارهای مبادلات بورس اوراق بهادار قطعی شد.

شرکت بورس با انتشار اطلاعیه‌ای ضمن اعلام این مطلب، به شایعات منتشر شده در چند روز گذشته مبنی بر احتمال به تعویق افتادن عرضه سهام فولاد مبارکه پایان داد.

پیش از این و در پی عرضه ناموفق سهام مپنا گفته می‌شد ممکن است فروش سهام فولاد مبارکه به تعویق بیفتد.

به این ترتیب سهام شرکت فولاد مبارکه امروز در اجرای سیاست‌های اصل 44 در بورس تهران عرضه خواهد شد از طرف دیگر سازمان بورس و اوراق بهادار هم  آخرین اطلاعات مالی شرکت فولاد مبارکه را در آستانه  عرضه در بورس منتشر کرد.

سرمایه فولاد مبارکه در حال حاضر هزار و 580 میلیارد تومان برآورد می‌شود. این شرکت سود هر سهم خود را برای سال 86 ،336 ریال پیش‌بینی کرده است، فولاد مبارکه پیش از این، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال 85 ، مبلغ 324 ریال اعلام کرده بود.

طرح‌های توسعه فولاد مبارکه در سال مالی 86 عبارتند از: پروژه‌های زیر سقفی فولادسازی، طرح شهید خرازی و توسعه فولادسازی و نورد پیوسته – سبا.

تأیید سازمان خصوصی‌سازی

اسماعیل غلامی‌، معاون آماده سازی و امور شرکت‌های سازمان خصوصی‌سازی هم در گفت‌وگویی با ایسنا، عرضه سهام فولاد مبارکه در بورس را تایید کرد و افزود: سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان برای نخستین‌بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس تهران فردا در نماد «فولاد» ساعت 11 صبح عرضه می‌شود.

وی به آمادگی برای خرید سهام فولاد مبارکه اشاره کرد و گفت: به‌نظر می‌رسد این سهام مشتریانی داشته باشد.

کد خبر 17477

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز