همشهری آنلاین: قائم مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: ظاهرا برخی‌ها تصمیم دارند، دکان دو نبش داشته باشند، یک نبش این طرف بازار انتخابات و یک نبش آن طرف بازار انتخابات و از این راه به مجلس آینده برسند.

دکتر اسدالله بادامچیان با بیان این موضوع که نباید عده‌ای فکر کنند می‌توانند با هدف کسب رای در همه فهرست‌های انتخاباتی حضور داشته باشند تا به هر طریق به مجلس راه پیدا کنند، گفت: ظاهرا برخی‌ها تصمیم دارند، دکان دو نبش داشته باشند، یک نبش این طرف بازار انتخابات و یک نبش آن طرف بازار انتخابات و از این راه به مجلس آینده برسند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس هشتم به اظهارات اخیر عسگر اولادی درباره تک لیستی بودن جبهه متحد اشاره کرد و افزود: نظر جبهه متحد که تا الان توسط عناصر موثر کمیته اعلام شده است حکایت از این دارد که اگر نامزدی در لیست دومی حضور داشته باشد در لیست جبهه متحد نخواهد بود.

وی، با تاکید بر این که موضع جبهه متحد به صراحت توسط آقای عسگر اولادی اعلام شده است، تصریح کرد:  مردم نباید از مواضع غیر شفاف و مخدوش برخی‌ها مردد شوند و ندانند که به نماینده کدام تفکر رای می دهند.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی، تابلوی آیت الله مهدوی کنی در انتخابات سال جاری را تابلویی مشخص دانست و با بیان این که نمایندگان با تفکر مشخص زیر این تابلو قرار دارند، اظهار کرد: نماینده ای که تصمیم بر حضور در چند لیست انتخاباتی می گیرد، آدم خالصی نیست و به درد مجلس برگرفته ازالله اکبرهای مردم نمی خورد.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی ، با بیان این که اسامی مشترک در لیست انتخاباتی اصولگرایان مصداق بارز بد اخلاقی انتخاباتی است، ادامه داد: توقع این است که  با داشتن مواضع محکم، استوار و ارزشی ضمن دوستی با همه جریان ها ، خود را در این دور از انتخابات به عنوان نماینده یک تفکر و نه نماینده لیست های متعدد انتخاباتی نشان دهیم.

وی درباره نگرانی‌های افکارعمومی از اتصال برخی نامزدها به منابع قدرت و ثروت به همشهری آنلاین، گفت: شورای نگهبان در این دور از انتخابات محکم تر عمل خواهد کرد، ضمن اینکه  ظاهرا عده ای از نامزدها که دارای موقعیت نیستند با داشتن پول های کلان دنبال خرید صندلی مجلس هستند.

این نماینده اصولگرای مجلس هشتم ، تصریح کرد: مردم بدانند نامزدی که پول خرج می کند، در حال سرمایه گذاری است تا به سرمایه کلان تری بعد از رسیدن به قدرت دست یابد ، بنا براین مردم به نماینده "ملت" و نه نماینده "دولت" یا  "کانون‌های قدرت" رای دهند، به نماینده ملتی رای دهند که نه متعلق به جریان انحرافی است و نه وصل است به منابع  قدرت و ثروت .

بادامچیان با بیان اینکه نماینده اصلح به این حد از منابع پول و ثروت وصل نیست و این نشانه خوبی برای مردم است که بدانند نامزد منحرف چه کسی است، تصریح کرد: مثلا خرجی که در تهران، برای جبهه متحد  اصولگرایان می شود، مربوط به همه نمایندگان است، درحالی که اگر قرار بود برای  تک تک نماینده گان خرج شود، پول کلانی می شد، اما خارج از این جبهه نمایندگانی درحال حاضر دیده می شوند که به صورت مستقل در حال خرج کردن پول های کلانی هستند.

کد خبر 157676
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز