همشهری آنلاین: عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، پول، قدرت، وعده و وعیدهای آنچنانی و بدون پشتوانه عملی را نشانه‌های جریان انحرافی خواند و گفت: برخی می‌خواهند جریان انحرافی را یک گروه خیالی جلوه دهند.

اسدالله بادامچیان در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت، درباره ترفندهای جریان انحرافی برای ورود به نهمین دوره انتخابات مجلس، گفت: همیشه جریانات انحرافی و التقاطی مخفی کار می‌کنند چون اگر علنی خود را به جامعه عرضه کنند، زشتی انحراف و التقاط مانع جذب هوادار و آراء برای آنها می شود.

جریان انحرافی اسلام منهای روحانیت را در سر می‌پروراند

نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی ماهیت و خمیرمایه فعالیت جریان انحرافی را مخفی خواند و افزود: گاهی این جریان مخفی در پوشش‌های فریبنده حق به صحنه می آید یعنی خود را در خط ولایت و روحانیت نشان می دهد در حالیکه به اسلام منهای روحانیت باور دارد.

وی با بیان اینکه جریان انحرافی به خط ولایت، روحانیت و حاکمیت فقه اسلامی اعتقادی ندارد، افزود: پوشش فریبنده این جریان باعث شده که شناخت آنها از حق سخت تر شود اما مثل مجرمی که همیشه یک رد از خود باقی می گذارد گروه انحرافی نیز بالاخره ذات باطل و التقاطی‌اش را بروز و ظهور می دهد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس چادر مشکی را نماد پوشش زن مسلمان در انقلاب اسلامی ایران خواند و تصریح کرد:‌ جریان انحرافی برای آنکه این ارزش را در ذهن مردم زشت کند آن را به سلیقه ناصرالدین شاه در مجالس عیاشی نسبت داد.

وی ادامه داد:‌ اصرار بر پاسداشت مکتب ایرانی، اعلام دوستی با ملت اسرائیل، انتشار نشریه خاتون از جمله اقداماتی هستند که جریان انحرافی تا پیش از این انجام داد و می‌خواهد برای انتخابات مجلس نهم نیز تحرکاتی داشته باشد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور پول، قدرت، وعده و وعیدهای آنچنانی و بدون پشتوانه عملی را نشانه های جریان انحرافی خواند و تأکید کرد: هم اکنون یک گروهی سعی دارد در وجود جریان انحرافی تشکیک کند و آن را یک گروه خیالی جلوه دهد اما واقعیت آن است که عناصر این جریان در انتخابات می‌آیند و معلوم می شود آنها چه کسانی هستند و به چه چیزی اعتقاد دارند.

نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۲ اسفند سال جاری برگزاری می شود.

 

کد خبر 156813
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز