همشهری آنلاین: یک عضو کمیته زنان جبهه متحد اصولگرایان گفت: هیچ سقفی برای حضور زنان در لیست جبهه متحد اصولگرایان تعیین نشده است.

زهره الهیان  با اعلام خبر فوق افزود: بر اساس مصوبه شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان، تعداد بانوان فهرست نامزدهای انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان، همچون دوره گذشته، حداقل شش نفر خواهد بود.

وی افزود: مقرر شده است که نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان بر اساس معیارها انتخاب شوند؛ لذا علاوه بر این‌که حداقل شش نفر از بانوان در فهرست گنجانده خواهند شد، در مورد 24 نفر دیگر لیست نیز معیارها سنجیده می‌شود و در صورتی که فردی از جامعه بانوان شایستگی بالاتری در حوزه فردی، کارآمدی و مقبولیت داشته باشد بر اساس اصل شایسته سالاری، در فهرست نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان در تهران قرار خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جبهه متحد اصولگرایان،این عضو کمیته زنان جبهه متحد اصولگرایان، در مورد وضعیت سایر حوزه‌های انتخابیه نیز گفت: شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان در تهران، به تمامی هیات‌های داوری و اجرایی استان‌ها و حوزه‌های انتخابیه نیز توصیه و تأکید کرده است، در بررسی معیارها و تطبیق نامزدها، در صورتی که فردی از بانوان آن استان، امتیاز بالاتری در حوزه فردی، کارآمدی و مقبولیت داشته باشد به عنوان کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در انتخابات مجلس نهم معرفی شود.

 الهیان تاکید کرد: تعداد بانوان فهرست نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان کمتر از انتخابات مجلس هشتم نخواهد بود و تلاش داریم تا با مشارکت پرشور و کیفی بانوان در انتخابات، حماسه ماندگار و دشمن شکنی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری را رقم بزنیم.

کد خبر 156947
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز