سه‌شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۰ - ۰۸:۳۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: ما با تمام توان برای بازرسی و کنترل جریان انتخابات تلاش کرده‌ایم و ان‌شاءالله شاهد مشارکت گسترده مردم در انتخابات مجلس آینده خواهیم بود.

رییس هیات بازرسی ستاد انتخابات کشور با تاکید بر این ‌که جو بی‌سابقه و آرامی در جریان است، تصریح کرد: ما با تمام توان برای بازرسی و کنترل جریان انتخابات تلاش کرده‌ایم و ان‌شاءالله شاهد مشارکت گسترده مردم در انتخابات مجلس آینده خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حاجی‌زاده که صبح امروز در همایش روسا و دبیران هیات‌های بازرسی سراسر کشور سخن می‌گفت، تصریح کرد: پس از تشکیل هیات مرکزی بازرسی، 31 هیات بررسی استانی تشکیل و سازماندهی شده و با کمک و هماهنگی هیات‌های استانی جمعا 207 هیات بازرسی حوزه اصلی انتخابیه تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه پس از این مرحله با تفویض اختیار به رییس هیات استان، 781 هیات بازرسی حوزه فرعی تشکیل و سازماندهی شده است ، افزود: 1020 هیات بازرسی در سه سطح از روز اول ثبت نام‌ها شروع به فعالیت‌ کرده‌اند و به طور مستمر نسبت به پایش جریان انتخابات اقدام کرده است.

حاجی‌زاده ادامه داد: در تمام هیات‌های بازرسی گروه‌های ارزیابی فعال هستند و در این ارزیابی‌ها فرآیندهای مختلف انتخابات در بازه‌های زمانی خود در حال پایش است.

کد خبر 157512
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز