همشهری‌آنلاین: جنبش عدالت و مهرورزی متشکل از گروه‌های سیاسی اصولگرا برای ورود به عرصه‌‌های سیاسی و اجتماعی کشور و حضور در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام موجودیت کرد.

مهرورزی

به گزارش همشهری آنلاین، دبیرخانه این جنبش آورده است: این جنبش به پاس لبیکی دیگر به فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای "روحی فدا" مبنی بر حضور پرشور در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی کشور و اشاعه بیداری اسلامی در منطقه با نیروهای معتقد و متخصص در حمایت و همسویی با اقشار مستضعف جامعه پا به عرصه انتخابات دیگر در طلوع سی‌ و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذارد.

جنبش عدالت و مهرورزی با الهام از سخنان امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب و با درک ضرورت حضور جذب حداکثری و دفع حداقلی و همچنین بکارگیری توان و خلاقیت نیروهای جوان و متعهد به نظام و پاسداری از خون شهدا و هدایت آن در جهت توسعه سیاسی ـ فرهنگی فعالیت خود را آغاز کرده است.

این جنبش مهمترین ضرورت‌های حضور خود را کمک به برخورد شفاف دیدگاه‌ها و آراء موجود درجامعه و اتخاذ روند مثبت تعاطی افکار درقالب تشکل‌های مدنی و نیز بسط و توسعه سیاسی و همچنین ترویج روحیه عدالتخواهی و مهرورزی در جامعه می‌داند.

موجودیت جنبش عدالت و مهرورزی، پنجشنبه پانزدهم دیماه در همایشی با حضور روسا و اعضای ستادهای استانی این جنبش در مشهد مقدس اعلام می شود.

بدنه این جنبش را علما، اساتید حوزه و دانشگاه و نمایندگان اصولگرای مجلس و نمایندگان ادواری و چهره‌های سیاسی و فرهنگی کشور تشکیل داده است.

بنا به اعلام این دبیرخانه، جنبش عدالت و مهرورزی از شبکه‌های مردمی و معتمدین جامعه اسلامی شکل گرفته است و جایگاه اصلی آن در بین  تمام اقشار جامعه خصوصاً‌ علما، اساتید حوزه و دانشگاه، دانشجویان، نخبگان، پزشکان، ورزشکاران، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، فرهنگیان و هنرمندان می‌باشد.

پیرو اعلام حضور جنبش عدالت و مهرورزی دفاتر استانی این جنبش آماده افتتاح و در آینده نزدیک گردهمایی بزرگ جنبش عدالت و مهرورزی در همه استانهای کشور برگزار خواهد شد.

کد خبر 155562
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز