همشهری‌آنلاین: عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان در سخنان مهمی به تشریح شاخص‌های انحراف جریان انحرافی و کارکر‌های این جریان، تلاش جریان انحرافی برای قرار دادن افراد ضعیف در پست‌های حساس مدیریتی، علل سختی کار اصولگرایان در انتخابات آینده و علل ورود آیت الله مهدوی و یزدی به جریان انتخابات پرداخت.

حسین فدایی

به گزارش همشهری‌آنلاین، مهمرین اظهارات حسین فدایی در جلسه شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان سیستان و بلوچستان که با حضور نمایندگان اضلاع دیگر برگزار شد در جدول زیر آمده است: 

  • گفتمان انقلاب اسلامی، گفتمانی مبتنی بر اسلام رقبا تلاش می‌کنند مفاهیم اسلام را تغییر ماهیت دهند و استحاله بتوانند با عوام فریبی خود را توجیه کرده و رأی مردم را کسب کنند.
  • فتنه‌گرها از موقعیتی در درون نظام برخوردار بودند مردم اصلاً تصور نمی‌کردند که ممکن است امام را قبول نداشته باشند. تصور نمی‌کردند در خط آمریکا و انگلیس عمل کنند. ملت ما با هر جریانی که با اجانب همراهی کند، دوستی نخواهد داشت. با این حال این‌ها تصور می‌کردند که مردم به نیاتشان رأی داده‌اند. نیّاتی که بوی همراهی با نظام سلطه می‌داد. در هر صورت وقتی مردم عمل این‌ها را دیدند به آن‌ها پشت کردند و از این پس نیز هر فرد یا جریانی که نفاق پیشه کرده و نیتّی شوم و غیر همساز با اسلام داشته، ولی در پس شعارهای انقلابی پنهان شده باشد، دستش باز شده و رسوا خواهد شد و به طور طبیعی مردم نیز به او پشت خواهند کرد.
  • رای مردم نیز به آقای احمدی نژاد به خاطر شخص وی یا به اصطلاح رای به ماهو احمدی نژاد نبود بلکه ایشان را فصل تمایز با جریان انحراف می دانستند ولی دشمن دست از توطئه نکشید و از در دیگری و با پوشش جریان انحرافی وارد شد.
  • اگر در حوزه سیاست خارجی اصل بر مبنای حمایت از مظلومان جهان و مسلمانان است حالا اگر کسی این دیدگاه را نسبت به بیداری اسلامی مخدوش کند و تردید ایجاد کند این یعنی انحراف.
  • اگر نظام صهیونیستی را کسی بخواهد تفکیک میان ملت و دولت آن ایجاد کند این یعنی انحراف و زاویه گرفتن از اصول. اگر جریانی دنبال رابطه با آمریکا باشد که این برخلاف تمام اصول ماست و این یعنی انحراف. پست های حکومتی که برای خدمت به مردم هستند، اگر کسی تعمد داشته باشد که انسان های مسئله دار در راس مصادر اجرایی باشند این یعنی انحراف.
  • از ویژگی های انقلاب، فرصت سازی است و جریان انحرافی فرصت سوزی می کند.
  • از ویژگی های جریان انحرافی این است که برای حفظ قدرت، مقابل هر ارزشی ایستاده و خواهید ایستاد و با هر گروهی وارد معامله می شود. جریان انحرافی با قضیه فساد درهم تنیده شده است و از عناصر فاسد حمایت جدی می کند. از ویژگی های این جریان، قانون گریزی و سبک شمردن قانون و دور زدن قانون است.
  • جریان انحرافی در مقابل مکتب اسلام و ولایت، مکتب سازی و تئوری سازی می کند.
  • جریان انحرافی نه تنها خدمات دولت احمدی نژاد بلکه خدمات کل نظام را مصادره می کند، جریان انحرافی چون نمی تواند خدمات دولت احمدی نژاد را به نام خود بزند به نام احمدی نژاد می زند.
  • جریان انحرافی به کاندیداهای مسئله دار متصل می شود و پول های هنگفت در اختیارشان قرار می دهد. هر کاندیدایی که هزینه های گزاف داشت قطعا به جریان انحراف متصل است.
  • سازمان سیا یک جاسوس در یوگسلاوی سابق داشت که کارش روی کار آوردن افراد ضعیف در مصادر حکومتی بود. اکنون مهمترین کارکردی که جریان انحرافی برای خود قائل است روی کارآمدن افراد ضعیف وناکارآمد در پستهای سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و... است.
  • کار ما خیلی سخت می‌شود. زیرا هم باید فتنه را نقد کنیم و هم جریان انحراف را نقد کنیم و بعد بتوانیم در افکار عمومی جریان صالح، انقلابی و اصیل را تبیین بکنیم و نه فتنه موفق شود و نه انحراف؟! که این کار سختی است و پیچیدگی‌های کار برای شما نیز همین است. این دوره انتخابات یک سختی‌ای نسبت به دوره‌های قبل دارد و این است که نیروهای اصیل انقلاب باید از میان این جریاناتی که می‌خواهند توطئه می‌کنند و برنامه ریزی کرده‌اند و سناریو دارند و می‌خواهند کرسی‌های مجلس را تصاحب کنند، بتوانید با قدرت و قوت و انسجام جلو بروند.
  • توطئه ها و فتنه ها موجب شد که آیت الله مهدوی و یزدی خود برای متحد کردن اصولگرایان وارد شوند.
  • عده‌ای درباره جریان انحراف با سکوت و تردید منجر به تقویت انحراف شدند.
  • در بین جبهه پایداری افراد متدین و محترمی وجود دارند. اما تمام کسانی که خود را اصولگرا می دانند و در زیر چتر ولایت حاضر به فعالیت هستند نباید مانع وحدت شوند. جبهه پایداری کسانی هستند که در انتخابات سال 84 آقای احمدی نژاد حمایت کردند و بعد از آن به نام رایحه خوش خدمت نام گرفتند و بعدها در مجلس هشتم، فراکسیون انقلاب اسلامی را تشکیل دادند. ولی در ایام خانه نشینی آقای احمدی نژاد با او مخالفت کردند.
  • آقای مصباح با انگیزه اینکه بخشی از طرفداران سابق دولت تحت تاثیر جریان انحرافی قرار نگیرند به حمایت از تاسیس جبهه پایداری پرداختند و ایشان اعلام کردند لیدر هیچ گروهی نیستند.

 (منبع: مهر)

کد خبر 155044
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز