همشهری آنلاین: محمد خوش‌چهره اقتصاددان و استاد بازنشسته دانشگاه تهران نسبت به آغاز تحرکات انتخاباتی جریاناتی سازمان‌یافته در برخی شهرستان‌ها که به گفته وی با توزیع پول می‌خواهند جلب رأی کنند، هشدار داد.

به گزارش ایسنا، محمد خوش‌چهره در جمع تعدادی از دانشجویان جنبش عدالتخواه دانشجویی گفت: اگر توزیع پول برای جلب رأی ادامه پیدا کند ظرف روزهای آینده شاهد اخبار و حوادثی در این زمینه خواهیم بود، رفتن به این سمت به معنی سلب باور و اعتماد مردم در نتیجه کمتر شدن مشارکت مردمی است.

این چهره شاخص اصولگرایی مجلس هفتم در پاسخ به سوال دانشجویان مبنی بر اینکه آیا قصد کاندیداتوری در انتخابات مجلس نهم را دارد، گفت: من در وسط میدان و تحت هجوم جدی هستم که در انتخابات شرکت کنم اما شرکت نخواهم کرد و برای این مساله دلایل خاص خودم را دارم.

خوش‌چهره از سرد بودن فضای انتخاباتی در کشور انتقاد کرد و گفت: انتخابات مجلس، استراتژیک است و موفقیت آن، وابسته به مشارکت بالای مردم است و اگر می‌خواهیم موفق شویم باید یک انتخابات 100 درصدی و داغ برگزار شود، بنابراین هر جریانی که تنور انتخابات مجلس را سرد می‌کند باید شناسایی شود و زیر سوال برود.

کد خبر 154675
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز