همشهری آنلاین: آیات و حجج ‌اسلام واعظ طبسی، خزعلی، معصومی، مهمان‌نواز، علم‌الهدی، فاکر و رییسی، اعضای مجلس خبرگان رهبری در استان‌های خراسان، در حرم مطهر رضوی با رییس مجلس خبرگان دیدار کردند.

آیات و حجج ‌اسلام واعظ طبسی، خزعلی، معصومی، مهمان‌نواز، علم‌الهدی، فاکر و رییسی، اعضای مجلس خبرگان رهبری در استان‌های خراسان، در حرم مطهر رضوی با رئیس مجلس خبرگان دیدار کردند.

به گزارش ایسنا ، به نقل از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، در این دیدار اعضای مجلس خبرگان در استان‌های خراسان با گرامیداشت یاد و خاطره رئیس فقید این مجلس، آیت‌الله مشکینی بر جایگاه و نقش والای مجلس خبرگان در جامعه و قانون اساسی تاکید و ضرورت فعال‌تر شدن این مجلس و استفاده بهتر از ظرفیت‌های آن را تایید کرد.

در این دیدار همچنین بر لزوم معرفی بیشتر وظایف و مسئولیت‌های خبرگان رهبری در جامعه تاکید شد.

در این دیدار آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجلس خبرگان نیز با تاکید بر ظرفیت‌های بالای این مجلس در مواجهه با مسائل کلان کشور به ویژه وظایف نظارتی آن بر ارتباط بیشتر نمایندگان این مجلس با آحاد مردم تاکید کرد.

وی تصریح کرد: مجلس خبرگان رهبری و نمایندگان آن مورد عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب قرار دارند.

رئیس مجلس خبرگان افزود: نمایندگان این مجلس می‌توانند ارتباط موثری با مردم داشته باشند و آن‌ها را در جریان نوع فعالیت‌های خود در مناطق کشور قرار دهند.

کد خبر 60468

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز