همشهری آنلاین: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار جمعی از فعالان سیاسی، فرهنگی و اجتماعی استان کرمانشاه گفت: عبور از تهدیدات و توطئه های خارجی زیرکی و تدبیر می‌طلبد

به گزارش مهر، جمعی از فعالان سیاسی، فرهنگی و اجتماعی استان کرمانشاه چهارشنبه (12 تیر) با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار کردند.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در این دیدار  با اشاره به تهدیدات خارجی و توطئه‌هایی که علیه جمهوری اسلامی ایران انجام می‌پذیرد، گفت: عبور از این مرحله زیرکی، کاردانی و تدبیر مناسب می‌طلبد و همه باید تلاش کنند تا کشور را از این توطئه سالم عبور دهیم.

رئیس مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به پایداری، صبر و مجاهدت مردم کرمانشاه در دوران جنگ تحمیلی و پس از آن تاکید کرد: مردم غرب کشور وفاداری خود به انقلاب را بارها در مراحل مختلف ثابت کردند و این در حافظه تاریخ ایران و نزد خداوند باقی خواهد ماند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام وضعیت استان کرمانشاه و دیگر استانهای غرب کشور را از جهت منابع طبیعی، موقعیت جغرافیایی وهمچنین منابع انسانی پر تلاش، بسیار مطلوب عنوان کرد و افزود: مدیریت صحیح و برنامه محور می‌تواند با نقد کردن این منابع جایگاه این استانها را ارتقاء بخشیده وتوسعه پایداری را در منطقه ایجاد کند.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با تشریح وضعیت مالی کشوراز لحاظ ارزی و ریالی، تصریح کرد: فراوانی پول در جامعه و عدم هدایت صحیح آن در بازار، موجب تورم در بخشهای مختلف می شود و جریان توسعه کشور را بامشکل مواجه می‌کند.

وی افزود: عدم رونق اقتصادی، فشار تورم بر مردم را مضاعف می کند و در این مورد نیز باید چاره اندیشی شود.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام اشرفی اصفهانی با بیان مطالبی در خصوص وضعیت اقتصادی جامعه خواستار همفکری مسئولان کشور برای حل مشکلات شد.

همچنین حسینی و مهدوی از فعالان سیاسی کرمانشاه گزارشی از وضعیت این استان به اطلاع رساندند.

کد خبر 56830

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز