همشهری آنلاین: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر ضرورت توجه نهاد‌های غیردولتی به جذب حمایت مردم، نقش بانوان در اداره کشور را مهم و تاثیر گذاری آنان را وسیع خواند.

به گزارش مهر، جمعی از بانوان اعضاء شورای مرکزی موسسه فرهنگی اجتماعی رهپویان قائم آل محمد(ص) صبح دوشنبه (15 مهر) با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار کردند.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در این دیدار فعالیت‌های مذهبی و تلاشهایی را که در جهت آگاهی بخشی به جامعه به صورت داوطلبانه صورت می‌پذیرد، بسیار ارزشمند خواند و گفت: اتکا به مردم و جذب حمایت‌های آنها می‌تواند حرکت‌های پایدارتری را در جامعه ایجاد کند و توجه نهادهای غیردولتی به این موضوع مهم است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان تاریخ صدر اسلام و نقش حضرت خدیجه همسر پیامبر در گسترش دین اسلام تاکید کرد: افراد داوطلبی که برای پیشرفت دین در زمان‌های مختلف حاضر به هزینه کردن بودند، نقش بسزایی در گسترش اسلام داشتند و امروز نیز چنین افرادی در جامعه ما بسیارند و جذب آنها در نهادهای غیردولتی مذهبی موثر است.

وی همچنین با اشاره به نقش بانوان در اداره کشور از ابتدای انقلاب، تاثیرگذاری آنان در مسائل مختلف را وسیع عنوان کرد و بر ایجاد عرصه‌هایی برای فعالیت بیشتر آنان تاکید کرد.

درابتدای این دیدارخانم طیبی مسئول موسسه فرهنگی اجتماعی رهپویان قائم آل محمد که توسط جمعی ازبانوان اداره می‌شود گزارشی را از روند فعالیت‌ها و برنامه‌های این موسسه ارائه کرد.

کد خبر 65092

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز