شنبه ۱ تیر ۱۳۸۷ - ۱۶:۱۱
۰ نفر

ماموران پلیس در حال گشت‌زنی در خیابان با خانه‌ای که در آن بسته نشده‌ بود برخورد کرده و صاحب آن را از خواب بیدار کردند تا در خانه را ببندد و قفل کند.

صاحبخانه خوشخواب

نیویورک: ماموران پلیس گفتند، صاحب این خانه نه تنها در را قفل نکرده بود، بلکه در‌های ساختمان نیمه باز بود در حالی که فرزندانش در اتاق پذیرایی خوابیده بودند.

مرد صاحبخانه که ساعت ۳ صبح با زنگ در از خواب پریده بود پس از آگاهی یافتن از باز ماندن در خانه‌اش به پلیس گفت: در صورتی که سارقی به خانه او وارد می‌شد، می‌توانست در آمد چند ساله‌اش را که در کشوی میز پنهان کرده بود، سرقت کند.

پلیس برای کاهش آمار جرم و جنایت از مردم خواسته همواره در خانه های خود را قفل کنند.

بازگشت به زندان

واشنگتن: یک مرد ۴۰ ساله تنها یک ساعت پس از آزادی از زندان، دوباره به زندان بازگشت. این سارق سابقه‌دار پس از آزادی اش تصمیم گرفت از سرویس بهداشتی زندان استفاده کند و بعد برای همیشه از زندان خارج شود.

اما او بلافاصله پس از رفتن به سرویس بهداشتی به دلیل نامعلومی شیرفلکه‌های آب را بست و پشت سر هم فریاد زد که در اینجا بمب کار گذاشته شده است.

ماموران زندان هم همه جا را گشتند و چون هیچ بمبی پیدا نکردند این مرد دروغگو را دوباره  بازداشت کردند. به گفته آنها این سارق سابقه‌دار با ادعای دروغینش چند ساعت از وقت ماموران زندان را گرفت و به همین دلیل باید مجازات شود.

روان شناس زندان می‌گوید اقدام این مرد نشان می‌دهد که او احتمالا به بیماری روانی دچار است چرا که به طور آگاهانه کاری کرده که دوباره به زندان بازگردد.

علاقه به خرس خانگی

دهلی نو: پسر جوانی که از شدت علاقه به خرس خانگی‌اش چند روز با او در جنگل زندگی کرده بود، توسط پلیس دستگیر شد. این خرس از ۲ ماهگی با پای خود به خانه این پسر آمد و از آن پس با خانواده وی  زندگی کرد.

این بچه خرس همراه با دیگر اعضای خانواده غذا می‌خورد و همانند ۳ فرزند دیگر خانواده در کنار آنها روی تختخواب می‌خوابید.

اما پس از اینکه ماموران حیات وحش از وجود این بچه خرس در خانه این پسر آگاهی پیدا کردند از او خواستند خرس را به باغ وحش تحویل دهد.

این پسر بچه که به خرس خانگی‌اش علاقه زیادی داشت از ترس اینکه ماموران آن را از خانه‌اش ببرند به همراه خرس به جنگل پناه برد و چند روزی را در جنگل گذراند اما سر انجام ماموران پلیس او را پیدا کردند و تحویل خانواده‌اش دادند.

این در حالی است که تلاش ها برای پیدا کردن بچه خرس کاملا تربیت شده و انتقال او به باغ وحش ادامه دارد.

راننده گستاخ

مسکو: راننده‌ای که تحت تاثیر مشروبات الکلی قادر به ادامه رانندگی نبود، جلوی پای یک مامور راهنمایی و رانندگی توقف کرد و از او خواست به جایش رانندگی کند.

اما مامور پلیس از این کار خودداری کرد و قصد جریمه کردن این مرد را داشت که ناگهان او پایش را روی گاز گذاشت و در حالی که مامور راهنمایی و رانندگی روی سقف خودرو پرت شده بود حدود یک کیلومتر رانندگی کرد.

البته پس ازطی این مسافت راننده به دلیل نامعلومی خودرو را متوقف  و خود را تسلیم پلیس کرد.گفتنی است که در تمام این مسیر، مامور پلیس به زحمت توانسته بود خود را روی سقف نگه‌دارد تا توسط خودرو‌های دیگری که با سرعت در بزرگراه در حال حرکت بودند، زیر گرفته نشود.

این راننده که در حالت عادی قرار نداشت به دلیل نقض قوانین راهنمایی و رانندگی بازداشت و به دادگاه منتقل شد.

کد خبر 55659

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز