سه‌شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۶:۵۱
۰ نفر

یک بچه خرس که علاقه عجیبی به شنا کردن داشت، وارد محوطه یک هتل شد و بدون توجه به حاضران در این مکان در استخر هتل شنا کرد.

خرس شناگر در هتل

نیویورک: این هتل جنگلی معمولا اقدامات گسترده‌ای برای حفظ امنیت میهمانان انجام می‌دهد اما این خرس درست در نیمه شب و زمانی که کسی تصور نمی‌کرد، وارد هتل شد.

جالب است که میهمانان این هتل هم به این خرس روی خوش نشان دادند و کسی از این بچه خرس کوچک نترسید.

این خرس قهوه‌ای رنگ پس از نیم ساعت شنا کردن در استخر از آن بیرون آمد و به آرامی از در هتل خارج شد و به جنگل بازگشت. احتمال دارد که هتل مورد نظر به دلیل محافظت نکردن از جان میهمانان خود جریمه شود.

سارق با وجدان

بلگراد: یک کارمند بانک که مقدار زیادی پول از محل کارش سرقت کرده بود، دچار عذاب وجدان شد و خود را تسلیم پلیس کرد. این مرد جوان در یادداشتی از عمل خود ابراز تاسف کرد و خبر داد که یک و نیم میلیون یورو پول دزدیده شده را در یک پارک دفن خواهد کرد.

او پس از دفن کردن پول‌ها به یک رستوران رفت و منتظر شد تا پلیس بیاید و او را دستگیر کند. این در حالی است که هنوز هدف این سارق از سرقت پول‌ها مشخص نشده است.

او در نامه‌ای که به رئیس خود نوشت تنها به ذکر این جمله اکتفا کرد که مجبور بوده پول‌ها را بدزدد. پلیس هم پس از مدتی جستجو پول‌ها را که در 6 سوراخ جداگانه در نزدیکی پارک شهر دفن شده بود، پیدا کرد.

نکته قابل توجه این است که این سارق پس از رفتن به رستوران به پلیس تلفن زد و از آنها پرسید تا کی باید منتظر بماند تا آنها دستگیرش کنند. تحقیقات در مورد این فرد ادامه دارد.

دفاع از گل یاس

فلوریدا: یک زوج کهنسال برای حفاظت ازبوته گل یاس که در باغچه خانه‌شان کاشته اند، روانه دادگاه شدند.

این بوته پر از گل به داربستی بسته شده است که ارتفاع آن بیش از حد مجاز تعیین شده از سوی شهرداری است، به همین منظور از این زوج خواسته شده یا ارتفاع داربست را کوتاه‌تر  یا اینکه بوته یاس را قطع کنند.

اما این زوج در دادگاه گفتند توان پرداخت هزینه هزار دلاری ساخت یک داربست کوتاهتر را ندارند و از طرف دیگر به هیچ وجه نمی‌خواهند بوته یاس مورد علاقه‌‌شان را قطع کنند.

شناکردن با نهنگ

آتلانتا: بیش از هزار و 500 نفر از مردم عادی برای شنا کردن با نهنگ‌ها در یک آکواریوم بزرگ ثبت نام کرده‌اند. این برنامه تحت نظر  غواصان ماهر انجام می‌شود و  این آکواریوم تنها مکانی است که مردم عادی می‌توانند بدون ترس با نهنگ‌ها شنا کنند.  

پنهان‌سازی پاکت‌های سیگار‌

تورنتو: محققان به تازگی دریافته‌اند که طراحی پاکت سیگار‌ها به گونه‌ای است که مشتری را به خرید تشویق می‌کند. به گفته آنها اغلب پاکت‌های سیگار رنگ‌های زیبا و جذابی دارند و گاهی عکس‌هایی روی آنها چاپ می‌شود که برای خریداران بسیار جالب است.

از همین رو با توجه به سیاست‌های دولت کانادا در جهت محدودیت استعمال دخانیات به خصوص در بین جوانان، فروشندگان از نمایش پاکت‌های سیگار منع شده‌اند.

بنا بر قوانین جدید، فروشگاه‌ها نباید پاکت‌های سیگار را جلوی چشم بگذارند، بلکه باید آنها را جایی دور از چشم مشتری، مخفی کنند.

این در حالی است که هزینه خریداری قفسه‌هایی که از پشت آنها پاکت‌های سیگار دیده نمی‌شوند در حدود 1000 دلار برآورد می‌شود و بسیاری از فروشندگان نسبت به این قانون دست و پا گیر معترض شده‌اند.

کد خبر 54573

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز