جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۷:۱۴
۰ نفر

یک زن اسپانیایی گفت جشن تولد دخترش، خانه ۸.۸ میلیون دلاری او را به یک زباله‌دانی تبدیل کرده‌است.

میهمانی پر دردسر

مادرید: این مادر مهربان ادامه داد: دخترم از من خواست که جشن شانزدهمین سالگرد تولدش را در خانه برگزار کند. من هم به او اجازه دادم، اما دخترم آگهی جشن تولد خود را روی اینترنت قرار داد و به همین دلیل ۴۰۰ نفر در این میهمانی شرکت کردند.

از سوی دیگر به گفته این زن، کنترل میهمانی کاملا از دست او و دخترش خارج شد و میهمانان لوازم این منزل را سرقت کردند. در این میهمانی ۱۲ هزار دلار جواهرات و مقداری لباس سرقت شد و میهمانان لوازم صوتی خانه را داخل استخر پرتاب کردند.

عاقبت واکس زدن مجانی

تورنتو: پلیس، مردی را که بدون اجازه کفش‌های مشتری یک رستوران را واکس زده بود، دستگیر کرد. صاحب این کفش به پلیس گفت: این مرد بدون اجازه زیر میز رستوران رفت  و با استفاده از اسپری، کفش‌های مرا واکس زد. با اینکه از او خواستم به کار خود ادامه ندهد اما توجهی نکرد و دست‌آخر هم از من پول خواست.  این مرد  احتمالا در دادگاه محاکمه خواهد شد.

نفقه برای شوهر سابق

پاریس: یک دادگاه در حکمی عجیب از همسر سابق یک مرد خواست تا ماهیانه ۲ هزار دلار به او پرداخت کند. مدت کوتاهی پس از جدایی این زوج، شوهر این زن که در شرکت او کار می‌کرد از کار بیکار شد. به همین دلیل دادگاه این زن را که سالیانه 85‌هزار دلار درآمد دارد، محکوم کرده است تا به صورت ماهیانه به شوهر خود نفقه بپردازد.

جریمه شاگرد زرنگ بودن

تگزاس: یک دانش‌آموز زرنگ به دلیل اینکه زود‌تر از موعد مقرر موفق شد واحد‌های درسی‌اش را پشت سر بگذارد، از سوی مدرسه جریمه شد و مدیر به او گواهی فارغ‌التحصیلی نداد.

مدیر مدرسه گفت: هر چند این دانش‌آموز با بهترین نمرات قبول شده است اما طبق قوانین نمی‌تواند قبل از پایان‌یافتن مدت زمان مقر برای تحصیل در دبیرستان که ۴ سال است، گواهی فارغ‌التحصیلی خود را دریافت کند.

این در حالی است که این دانش آموز ۱۶ ساله که دوره دبیرستان را ۳ ساله به پایان رسانده است، علیه سیاست‌های مدرسه‌اش به دادگاه شکایت کرد.

پدر این دختر به دادگاه گفت: همیشه رسم بر این بوده که دانش آموزان تنبل جریمه شوند و  نوع برخورد مقامات مدرسه با دخترم به گونه‌ای بوده که انگیزه درس‌خواندن در دانش آموزان را از بین می‌برد. به گفته این پدر دادگاه باید در قوانینی که به نفع دانش آموزان نیست تجدید نظر کند.

سرقت با ماشین‌آلات سنگین

مکزیکوسیتی: سارقان برای سرقت یک دستگاه خودپر داز از محوطه بیرون یک بانک، از جرثقیل و کامیون استفاده کردند. این سارقان در تاریکی شب دست به این سرقت کاملا پر سر و صدا زدند و جالب است که در نهایت هم موفق شدند دستگاه را از جای خود کنده و روی کامیون قرار دهند.

گفتنی است ۲۶ هزار دلار پول نقد در این دستگاه وجود داشت و پلیس پس از چند روز تحقیق و جست‌وجو سارقان را به همراه پول ها دستگیر کرد.

پیرترین راننده جهان

فلوریدا: زن ۱۰۱ ساله‌ای که گفته می‌شود پیرترین راننده جهان است، اخیرا اعتبار گواهینامه خود را تا سال ۲۰۱۱ تمدید کرد. این پیرزن که به شدت احساس جوانی می‌کند، رانندگی را از ۸ سالگی آغاز کرد و در طول این سال‌ها تخلفات رانندگی بسیار محدودی مرتکب شده است.

کد خبر 53611

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز