شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۷:۴۵
۰ نفر

یک تاجر اندونزیایی قصد دارد به منظور تبلیغ کتاب دوم خود، در آسمان پول پخش کند.

باران پول

جاکارتا: این تاجر موفق در گذشته نیز کتابی در مورد آداب سخن گفتن منتشر کرد که کتاب سال لقب گرفت و حالا می خواهد با ریختن ۱۰۰ میلیون روپیه (۱۰ هزار و ۷۴۰ دلار) پول بر سر مردم، آنها را به خرید کتاب جدیدش که در زمینه بازاریابی است، تشویق کند.

این مرد موفق گفت با وجود اینکه پلیس به او مجوز این کار را نداده است اما قصد دارد با استفاده از هواپیما در خارج از پایتخت روی سر مردم پول بریزد. وی ادامه داد: به جای صرف میلیون‌ها دلار برای بازاریابی ناموفق بهتر است پول را به دست مردم بدهیم.

زندگی در کمد

توکیو: ماموران پلیس، زنی را که برای مدت بیش از یک سال به طور پنهانی در کمد  خانه یک مرد زندگی‌می‌کرد، دستگیر کردند. این مرد که در آپارتمان شخصی خود تنها زندگی می‌کرد، پس از مدتی متوجه شد فردی به غذا‌های داخل یخچالش دستبرد می‌زند.

او که به کم شدن مواد خوراکی در منزلش مشکوک شده بود،  پس از خرید، فهرست همه اجناس را یادداشت کرد و متوجه شد پس از مدت کوتاهی، نصف خوراکی‌ها کم شده است. این مرد در نهایت تصمیم گرفت برای روشن شدن ماجرا، در خانه خود دوربین مخفی نصب کند.

او در کمال تعجب در تصاویر ضبط شده یک زن را دید که در غیاب او  در طول روز، سر یخچال می‌رفت و به مواد غذایی دستبرد می‌زد. این مرد پس از مشاهده تصاویر دوربین مخفی، پلیس را در جریان قرار داد وآنها این زن ۵۸ ساله بی‌خانمان را دستگیر کردند. 

فایده ناآشنایی به زبان آلمانی

لندن: خانواده‌ای که برای رفتن به مسافرت در تور  یک آژانس مسافرتی ثبت نام کرده بودند از این شرکت به دادگاه شکایت کردند. اعضای این خانواده برای رفتن به این مسافرت حدود 8 هزار دلار هزینه کرده بودند اما از هیچ‌یک از خدمات آن بهره‌مند نشدند.

به گفته آنها تمام فعالیت‌ها و خدمات این تور به زبان آلمانی بود  در حالی که آنها به هیچ وجه به زبان آلمانی آشنایی نداشتند. پدر این خانواده در دادگاه گفت: در هنگام عقد قرارداد آنها به ما نگفتند که زبان اصلی این تور مسافرتی، آلمانی است و اگر ما می‌دانستیم با این تور به مسافرت نمی رفتیم.

دادگاه هم شکایت این مرد را پذیرفت و شرکت مسافرتی را محکوم کرد هزار و ۵۰۰ دلار به عنوان غرامت به این خانواده که نتوانسته‌اند از مسافرت خود لذت ببرند، بپردازد. دادگاه اعلام کرده که این شرکت هواپیمایی استانداردتورهای مسافرتی را رعایت نکرده است.

اشتباه دوقلویی

مادرید: یکی از دوقلوهایی که ۲۸ سال پیش به دنیا آمد از بیمارستانی که در آن متولد شد شکایت کرد.

این دختر جوان گفت: اشتباه بیمارستان موجب شد که من به طور اشتباهی به خانواده دیگری تحویل داده شوم. این دختر زمانی متوجه اشتباه بیمارستان شد که در حال خرید از فروشگاه بود و مادر واقعی‌اش او را با خواهر دوقلویش  اشتباه گرفت.

این مادر و دختر پس از اینکه از حالت شوک درآمدند،  برای آزمایش DNA اقدام کردند و نتیجه این آزمایش هم ارتباط فامیلی آنها را تایید کرد. جالب است که در تمام این مدت، دختری که متعلق به یک خانواده دیگر بود،  به جای این دختر با خانواده او زندگی می‌کرده است.

مسئولان این بیمارستان که برای دفاع از خود در دادگاه حاضر شدند اعلام کردند با توجه به تعداد زیاد نوزادان و تعداد کم پرسنل، وقوع چنین اشتباهاتی دور از ذهن نیست.

کد خبر 53758

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز