جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۷:۰۰
۰ نفر

یک مرد ۴۴ ساله که با خرید بلیت بخت‌آزمایی ۱۰ دلاری، جایزه‌ای ۵ میلیون دلاری برده است، قصد دارد یکی از واحد‌های ساختمانی که به عنوان نگهبان در آن کار می‌کند را خریداری کند.

نگهبان خوش شانس

واشنگتن: این مرد پس از برنده شدن جایزه گفت: همیشه آرزو داشتم یکی از این واحد‌های شیک و لوکس که سال‌ها برای آنها نگهبانی می‌دادم متعلق به من باشد.

البته تنها واحد خالی موجود در این ساختمان حدود ۱۰ میلیون دلار قیمت دارد اما من برای اینکه واحد ارزان‌تری خالی شود منتظر می‌مانم و تا آن زمان همچنان نگهبان خواهم بود.

گفتنی است که تا آخر عمر این نگهبان به او هفته‌ای ۵ هزار دلار پرداخت می‌شود.

سارق خسیس

لندن: سارقی که در حین سرقت تلفن همراه خود را جاگذاشته بود، برای پس گرفتن آن به محل سرقت بازگشت.

این مرد ۳۰ ساله نیمه شب به خانه پیرمردی که تنها زندگی می‌کرد وارد شد و در حالی که کشو‌های کمد او را جست وجو می‌کرد تلفن همراه خود را روی کمد جاگذاشت.

این سارق عجول که نتوانسته بود چیز ارزشمندی برای سرقت پیدا کند، خانه این پیرمرد ۷۶ ساله را دست خالی ترک کرد اما پس از اینکه از خانه بیرون رفت متوجه شد تلفن همراهش را جا گذاشته است.

این مردروز بعد به در خانه پیرمرد مراجعه کرد و گفت: من سارقی هستم که می‌خواستم از خانه شما پول سرقت کنم اما موفق به این کار نشدم و حالا می‌خواهم تلفن  همراهم را به من پس بدهید.

صاحبخانه پس از شنیدن اظهارات این سارق بلافاصله با پلیس تماس گرفت و ماموران توانستند در مدت کوتاهی این سارق خسیس را دستگیر کنند.

بازیگوشی در فرودگاه

اسلو: در حالی که گم شدن یک پسر بچه در فرودگاه خانواده او را به شدت نگران کرده بود، ماموران فرودگاه او را در دستگاه اشعه‌ایکس رد یابی کردند.

این پسر بچه کوچک بدون اینکه خانواده‌اش متوجه شوند روی یکی از چمدان‌ها نشسته بود که روی ریل دستگاه بازرسی با اشعه ایکس قرار داشت .

اما در حالی که خانواده او همه فرودگاه را دنبالش می‌گشتند، این پسر بچه از زیر دستگاه عبور کرد و ماموران تصویر او را در نمایشگر مشاهده کردند.

بی‌احترامی به لاک پشت

آبردین: یک زن اسکاتلندی به دلیل بی‌احترامی به لاک پشت خانگی‌اش به دادگاه رفت. این ماجرا زمانی اتفاق افتاد که او لاک‌پشت را برای پیاده‌روی بیرون برد و برای اینکه این حیوان تند‌تر راه برود، او را هل می‌داد.

اما در همین حال یک عابر پیاده به پلیس تلفن زد و گفت که زنی در حال لگد زدن به یک حیوان است.

بازیافت پول از زباله

نیویورک: زن خانه‌داری که یک چک ۲۰۰ هزار دلاری را همراه با زباله‌ها دور انداخته بود، توانست آن را پیدا کند.

این زن به طور کاملا اتفاقی پاکتی را که درون آن چند فقره چک بود به سطل زباله انداخت اما پس از چند ساعت و در حالی که ماشین حمل زباله، زباله‌ها را جمع کرده بود این زن فراموشکار به یاد اشتباه خود افتاد و همراه با دوستش به دنبال ماشین جمع‌آوری زباله رفت.

آنها وقتی این ماشین را پیدا کردندکه راننده، زباله‌ها را خالی کرده بود و باید بین خروار‌ها زباله یک پاکت کوچک سفید رنگ را پیدا می‌کردند.

اما در کمال تعجب این پاکت پس از چند دقیقه جست وجو و در حالی که هیچ آسیبی به آن نرسیده بود، پیدا شد.

ماموران شهرداری گفتند اگر این زن‌ها دیر‌تر به محل می‌رسیدند، همه زباله‌ها شامل چک‌‌ها، وارد دستگاه خرد کن زباله می‌شد. قرار است آنها به ماموران حمل زباله مژدگانی بپردازند.

کد خبر 54796

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز