دوشنبه ۳ تیر ۱۳۸۷ - ۱۷:۲۳
۰ نفر

سگی که یک چشم، یک پا و مو‌های بدنش را از دست داده، پس از شرکت در مسابقه انتخاب زشت‌ترین سگ دنیا، برنده این مسابقه شد.

زشت‌ترین سگ دنیا

کالیفرنیا: این سگ جایزه هزار و ۶۰۰ دلاری آن را به خود اختصاص داد. این سگ که به سرطان مبتلاست بیشتر اعضای بدنش را  به دلیل ابتلا به این بیماری لاعلاج  از دست داده است البته چشم او به دلیل درگیری با یک گربه آسیب دیده ‌است.

در این مسابقه ۱۱ سگ بسیار زشت دیگر هم شرکت کرده بودند اما داوران این سگ را که نژاد چینی دارد به عنوان زشت‌ترین سگ دنیا برگزیدند.

پس از این مسابقه صاحب این سگ زشت اعلام کرد جایزه نقدی مسابقه را صرف خرید دارو برای این حیوان خواهد کرد.

قیمت بنزین و کاهش سرعت

واشنگتن: در حالی که قیمت بنزین در آمریکا روز به‌روز بالا می رود، رانندگان این کشور از سرعت رانندگی خود می‌کاهند تا سوخت کمتری مصرف کنند. کارشناسان ترافیک اعلام کرده‌اند که رانندگان آمریکایی اخیرا با سرعت کمتری در بزرگراه‌ها رانندگی می‌کنند و این کاهش سرعت بسیار چشمگیر بوده است.

به گفته کارشناسان، افزایش سرعت، ۷ تا ۸ درصد مصرف سوخت را بالاتر می‌برد و رانندگان مجبور می‌شوند در فواصل زمانی کوتاه‌تری باک خود‌رو‌های خود را پر کنند.

یکی از رانندگان که به تازگی ۱۱۸ دلار برای پر کردن باک وانتش هزینه کرده است به خبرنگاران گفت: افزایش قیمت بنزین موجب شد تا در نحوه رانندگی‌ام تجدید نظر کنم.

وی افزود: در حال حاضر با رانندگی آهسته‌تر، هم مصرف سوخت را کنترل می‌کنم و هم ذهن آرام تری دارم. همچنین خطر تصادفات رانندگی را کمتر کرده‌ام.

محبوبیت میمون‌ها

لندن: مردم انگلیس اخیرا به نگهداری نوعی میمون کوچک در خانه‌های خود علاقه مند شده‌اند، به گونه‌ای که حاضرند مدت‌ها در فهرست انتظار بمانند تا یکی از این میمون‌ها را که قیمت آن ۴۰۰ دلار است، خریداری کنند. 

این حیوانات به سرعت با انسان‌ها و زندگی در کنار آنان خو می‌گیرند و به همین دلیل مردم برای نگهداری آنها تمایل زیادی نشان می‌دهند.

سارق بد شانس

مکزیکوسیتی: سارقی که پس از سر رسیدن پلیس، داخل سقف کاذب پنهان شده بود، توسط ماموران دستگیر شد.

این سارق در حال سرقت از یک شرکت بود که ناگهان آژیر ضدسرقت به صدا در آمد و ماموران پلیس به محل آمدند.

این مرد ۴۸ ساله هم که به شدت ترسیده بود از کمد بالا رفت و داخل سقف کاذب پنهان شد اما ناگهان سقف فرو ریخت و سارق سقوط کرد.

تلافی سرآشپز

پاریس: سر آشپزی که به تلافی انتقاد یک مشتری در غذای او مو انداخته بود از سوی دادگاه مجرم شناخته شد. چندی پیش این سرآشپز ۲۴ ساله توسط یکی از مشتریان رستوران احضار شد و این مشتری نسبت به خوب پخته نشدن غذایش اعتراض کرد.

اما این سرآشپز خیلی عصبانی شد و پس از بازگرداندن ظرف غذا به آشپزخانه، چند تار مو داخل آن انداخت.

اما وقتی که ظرف غذای عوض نشده روبه روی مشتری قرار گرفت او متوجه ماجرا شد و پس از اینکه تار های مو را پیدا کرد به سرعت سراغ مدیر هتل رفت و از او خواست سر‌آشپزش را اخراج کند.

البته مشتری رستوران به اخراج او هم رضایت نداد و با شکایت به دادگاه درخواست غرامت کرد. گفتنی است که دادگاه این مرد را به ۳ و نیم سال حبس محکوم کرده است.

البته این سرآشپز اتهام انداختن مو در غذا را نمی‌پذیرد اما همکارانش در آشپزخانه تایید کرده‌اند که او مرتکب این عمل شده است.

کد خبر 55904

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز