چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۸۷ - ۲۰:۵۴
۰ نفر

زنی که به شدت به سگ سابقش علاقه‌مندبود، گربه خانگی یک خانواده را گروگان گرفت تا آنها سگی را که سال‌ها قبل به او تعلق داشت به وی پس بدهند.

گروگانگیری گربه

کالیفرنیا: این زن پس از اینکه به خانه دوستش رفت، مشاهده کرد که این خانواده از سگ او نگهداری می‌کنند.

وی که به دلیل مخالفت شوهرش سگ را از خانه بیرون کرده بود از دوستش خواست سگش را پس بدهد اما دوست این زن به هیچ وجه حاضر به این کار نشد و این زن جوان هم گربه خانگی آنها را گروگان گرفت و فرار کرد.

این زن سپس به شهر دیگری رفت و خانواده دوستش را تهدید کرد در صورتی که سگش را پس ندهند، گربه آنها را خواهد کشت. این خانواده هم با پلیس تماس گرفتند و سرانجام این زن دستگیر شد.

خودرو‌های پرنده

لندن: یک شرکت خودروسازی معتبر اعلام کرده است که این احتمال وجود دارد که به زودی رویای خودرو‌های پرنده به واقعیت بپیوندد.

به گفته مقامات این شرکت، خودرو‌های پرنده می‌توانند جهان را متحول کنند و به این ترتیب فضا و قوانین راهنمایی و رانندگی متحول خواهد شد.

این در حالی است که بسیاری از کارشناسان این شرکت بر این عقیده‌اند که تولید خودرو‌های پرنده از نظر اقتصادی به صرفه خواهد بود و مشخصات فنی آنها نیز به اندازه‌ای که تصور می‌شود، پیچیده نیست.

یک کارشناس خودرو به خبرنگاران گفت: خودرو‌های پرنده باید به صورت اتوماتیک کنترل شوند چرا که امکان آموزش پرواز برای همه رانندگان این خودرو‌ها وجود ندارد.

این در حالی است که برخی معتقدند یکی از راه‌حل‌های معضل ترافیک در شهر‌های بزرگ استفاده از خودرو‌های پرنده و چند طبقه کردن خیابان‌هاست.

اشتباه خود‌پرداز بانک

تورنتو: اشتباه خودپرداز بانک، یکی از مشتریان را بدهکار کرد. این مشتری 16 ساله که قصد داشت با دوستانش به سینما برود به یک دستگاه خود‌پرداز مراجعه کرد تا برای خرید بلیت سینما از آن پول بردارد.

این پسر جوان که حدود 100 دلار در حساب بانکی خود پول داشت در کمال تعجب مشاهده کرد که 4 میلیون دلار پول در حسابش است. این نوجوان که به شدت هیجان زده شده بود بار‌ها صفر‌های رقم موجودی بانکی اش را شمرد و از دوستانش نیز خواست آنچه را که می‌بینند، تایید کنند.

همه دوستان او هم وجود 4 میلیون دلار در حساب بانکی او را تایید کردند و این پسر بلافاصله 600 دلار از حساب خود برداشت و با آن لباس خرید.

اما روز بعد مامور پلیس به خانه این پسر مراجعه کرد و گفت او به طور غیرقانونی از اشتباه بانکی سوءاستفاده کرده وباید بدهی خود را به بانک بپردازد.

حلقه‌ای که نیم قرن گم شد

میشیگان: یک حلقه ازدواج که 54 سال پیش در ساحل دریا گم شده بود پیدا شد و به دست صاحبش رسید.

صاحب این حلقه که هم اکنون یک پیرزن مسن است، گفت: مدت کوتاهی پس از ازدواج به همراه همسرم به یک ساحل تفریحی رفتیم. اما ناگهان حلقه از دستم در آمد و درون آب افتاد و جست‌وجوی طولانی برای پیدا کردن آن به نتیجه نرسید.

این زن ادامه داد: روز بعد از این اتفاق یک حلقه دیگر خریداری کردیم و با گذشت زمان موضوع گم شدن حلقه به دست فراموشی سپرده شد.

در حالی که این خاطره از ذهنم محو شده بود و سال‌ها از فوت همسرم می‌گذشت، مردی در تماس تلفنی با خانه‌ام موضوع پیدا شدن حلقه را به من اطلاع داد.

نکته جالب این است که حلقه این زن در یک ساحل تفریحی دیگر که فاصله طولانی با محل گم شدن حلقه دارد، پیدا شده است. گفتنی است یابنده از طریق نام‌هایی که پشت حلقه ازدواج حک شده بود‌ و نیز تاریخ روی آن، مشخصات صاحب حلقه را پیدا کرد.

کد خبر 56875

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز