یکشنبه ۲۳ تیر ۱۳۸۷ - ۱۷:۳۷
۰ نفر

سارقی که به شدت به حرف زدن با مردم علاقه داشت به طور اتفاقی با یکی از مالباختگان که از او سرقت کرده بود، گفتگو کرد.

سارق پر حرف

تگزاس: به گزارش پلیس، گفتگوی این دو نفر به اندازه‌ای طولانی شد که ماموران توانستند در محل حاضر شوند و او را دستگیر کنند.

پلیس گفت: زنی که چندی پیش کیفش توسط این سارق به سرقت رفته بود او را در خیابان شناسایی کرد و از شوهرش خواست سر سارق را گرم کند تا  او بتواند با پلیس تماس بگیرد.

شوهر این زن هم به سمت سارق رفت و آن دو سرگرم گفت و گویی طولانی شدند. در این فرصت  ماموران پلیس سررسیدند و این سارق سابقه‌دار را دستگیر کردند.

رکورد صندلی‌بازی

کالیفرنیا: یک مرد پر انرژی توانست در مدت 48 ساعت روی چند هزار صندلی بنشیند و به این ترتیب نام خود را در کتاب رکورد‌های گینس ثبت کند.  این مرد 56 ساله توانست طی 2 شبانه روز روی 39 هزار و 250 صندلی بنشیند.

البته او رکورد‌های دیگری را نیز در گذشته به ثبت رسانده  که مهم‌ترین آنها نشستن روی همه صندلی‌های استادیوم فوتبال به ظرفیت 107 هزار و 501 نفر  بوده است.

تند‌ترین غذای جهان

لندن: برای خوردن تند‌ترین غذای جهان نیازی نیست که حتما به هند سفر کنید، زیرا یک رستوران انگلیسی نیز غذا‌های هندی را با همان کیفیت عرضه می‌کند.

یکی از غذا‌های معروف هند به نام« کاری» که در این رستوران  طبخ می‌شود، به عنوان تند‌ترین غذای جهان شناخته شده است.

کمبود خودکار برای پزشکان

نیویورک: قوانین جدید موجب خواهد شد که پزشکان با مشکل تازه‌ای مواجه شوند و آن، کمبود خودکار برای نوشتن نسخه است.

طبق قوانین جدید، شرکت‌های تولید کننده دارو نمی‌توانند از محصولات تبلیغاتی نظیر خودکار و لیوان برای معرفی محصولات خود به پزشکان استفاده کنند.

به این ترتیب گروه قابل توجهی از پزشکان که از خودکار‌های تبلیغاتی استفاده می‌کردند، بدون خودکار خواهند ماند و باید برای خریدن خودکار هزینه کنند.

به گفته مسئولان از آنجایی که توصیه می‌شود مصرف دارو با توجه به عوارض آن تا جای ممکن به حداقل برسد، ارسال بسته‌های تبلیغاتی از سوی این شرکت‌ها، می‌تواند در تصمیم‌گیری پزشکان برای تجویز دارو‌ها نقش داشته باشد و پزشکان دارویی را توصیه کنند که خودکار و لیوان آن را روی میز خود گذاشته‌اند.

شرکت‌های دارو سازی سالانه 30 میلیارد دلار برای بازاریابی محصولات خود هزینه می‌کنند.

5 روز نوای موسیقی

استکهلم: گروهی از نوازندگان تصمیم گرفته‌اند بزرگ‌ترین گرد‌همایی نوازندگان را در سوئد برگزار کنند.

به این منظور یکی از هتل‌های بزرگ برای اقامت نوازندگان در نظر گرفته شده است و آنها می‌توانند از هر جای دنیا برای شرکت در این گردهمایی به سوئد بیایند و کافی است که در فهرست هتل ثبت نام کنند.

شرکت در این مراسم هیچ شرطی جز تسلط بر نوازندگی ندارد اما نوازندگان باید متعهد شوند که در طول 5 روز اجازه ندهند حتی یک لحظه هم صدای موسیقی قطع شود.

تکدی‌گری اینترنتی

لندن: یک شهروند‌ انگلیسی توانست برای عمل جراحی زیبایی خود از طریق اینترنت پول جمع کند. وی ابتدا یک پایگاه اینترنتی ایجاد کرد و در آن نوشت به 5 هزار دلار پول نیاز دارد.  او در کمال تعجب پس از چند روز توانست این پول را جمع آوری کند.

کد خبر 57907

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز