شنبه ۲۹ تیر ۱۳۸۷ - ۱۷:۰۱
۰ نفر

یک زوج دانمارکی که در جریان رزرو اینترنتی بلیت هواپیما مقصد خود را به اشتباه تعیین کرده بودند، پس از بازگشت از این سفر نتیجه آن را بسیار لذت‌بخش توصیف کردند.

لذت سفر به مقصد اشتباه

کپنهاگ: این زوج قصد داشتند به یک جزیره گرمسیر سفر کنند اما تشابه اسمی  این جزیره با نام جزیره دیگری که کاملا در یک منطقه سردسیر واقع شده بود، موجب شد که آنها دچار اشتباه شوند و به این ترتیب این زوج با چمدانی پر از لباس‌های تابستانی راهی فرودگاه شدند و به مقصد اشتباه و سردسیر سفر کردند.

البته آنها پس از رسیدن به مقصد متوجه اشتباه خود شدند وبه ناچار هزینه زیادی صرف خرید لباس گرم کردند. با وجود این، این زوج آنقدر از این سفر لذت برده‌اند که قصد دارند یک بار دیگر سفرشان را تکرار کنند.

دردسرهای حلقه گمشده

نیوجرسی: پیدا شدن یک حلقه ازدواج در شن‌های ساحل،  یک زن میانسال را به دردسر انداخته است. او چندی پیش حلقه ازدواجی که روی آن تاریخ 1958 حک شده بود را درون شن‌های ساحل پیدا کرد.

این زن در آغاز توجهی به این حلقه نشان نداد اما وقتی دید که روی آن تاریخ ازدواج و یک جمله  حک شده است، مصمم شد این حلقه را به صاحبش بازگرداند.

هرچند این حلقه از یک فلز ارزان‌قیمت ساخته شده است اما این زن تا کنون چند صد دلار خرج آگهی دادن در مجلات و روزنامه‌ها برای یافتن مالک حلقه کرده است.

او که چندی پیش همسرش را از دست داده است، گفت: اینکه این حلقه از نظر مالی ارزش زیادی ندارد نباید مانع آن شود که به ارزش احساسی آن برای صاحبش توجه نشود.

وی ادامه داد: به هر طریقی که شده این حلقه را به صاحبش باز می‌گردانم حتی  اگر این تلاش چندین سال به طول بینجامد.

به دام انداختن سارقان با جارو

لندن: کارگر 55 ساله یک فروشگاه، 3 نوجوان را که در حال سرقت بودند با استفاده از جاروی پلاستیکی به دام انداخت. این زن شجاع در حال گشت زدن در فروشگاه بود که مشاهده کرد چند پسر جوان در حال سرقت اجناس هستند.

او بلافاصله به میز خود بازگشت تا با پلیس تماس بگیرد اما در این فاصله سارقان مدیر فروشگاه را با تهدید اسلحه وادار کردند که به آنها پول بدهد. اما این کارمند زرنگ یک جاروی پلاستیکی برداشت و از پشت سر سارقان را هدف قرار داد.

او تا سر رسیدن پلیس به کتک زدن سارقان بخت برگشته ادامه داد. پس از اینکه پلیس آنها را دستگیر کرد، این زن خطاب به افرادی که بیرون از فروشگاه جمع شده بودند، گفت: اگر یکبار دیگر به این فروشگاه دستبرد زده شود با چوب بیسبال حساب سارق را خواهم رسید.

گفتنی است، مدیر فروشگاه به دلیل شجاعت این زن و نجات دادن جانش به او پاداش قابل توجهی داد.

جسد دلفین در باغچه

پورتلند: مردی که به امید لذت بردن از نور خورشید پرده اتاق نشیمن خانه‌اش را کنار زده بود با جسد یک دلفین بزرگ در حیاط خانه‌اش مواجه شد.

این در حالی است که خانه این مرد در فاصله یک کیلومتری دریا واقع شده و معلوم نیست این دلفین چگونه از خانه وی سر در‌آورده است. وی به خبرنگاران گفت: می‌دانم که دلفین‌ها حیوانات با‌هوشی هستند اما امکان ندارد که این دلفین به تنهایی اینجا آمده باشد.

مقامات محلی پس از حاضر شدن در محل و بررسی جسد دلفین دریافتند که آثار جراحت روی بدنش می‌تواند به صید غیر قانونی آن مربوط باشد.

البته اینکه این دلفین چرا و چگونه به محل سکونت این مرد رسیده است، همچنان مبهم باقی مانده است. با این حال، این مرد معتقد است این احتمال وجود دارد که برخی از روی دشمنی با وی، جسد دلفین را پشت پنجره او گذاشته باشند.

کد خبر 58390

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز