یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۸۷ - ۱۶:۴۲
۰ نفر

پیدا شدن یک مار در ماشین لباسشویی موجب شد اهالی یک مجتمع مسکونی جرات استفاده از این دستگاه را نداشته باشند.

مار در ماشین لباسشویی

پاریس: ماجرا زمانی اتفاق افتاد که یکی از ساکنان  قصد استفاده از ماشین لباسشویی را داشت.

او پس از باز کردن در ماشین، لباس‌ها را داخل آن ریخت اما ناگهان متوجه شد چیزی بین لباس‌ها تکان می‌خورد. این زن به گمان اینکه لباس‌ها را خوب جا نداده در حال بیرون آوردن آنها بود که همراه با یکی از لباس‌ها یک مار بزرگ بیرون کشیده شد.

این زن به حدی ترسید که شوکه شد و از همانجا به بیمارستان انتفال یافت اما از آن پس هیچ‌یک از ساکنان آپارتمان جرات نکرده ‌اند لباس‌های خود را در ماشین لباسشویی عمومی ساختمان بریزند.

سرقت خانوادگی

تگزاس: دختری که به واسطه سرقت پدرش از محل کار اخراج شده بود، بار دیگر سر کار خود بازگشت. این دختر جوان از سال‌ها پیش در یک رستوران فست فود مشغول کار بود و خرج زندگی خانواده و پدر بیکارش را پرداخت می‌کرد.

اما چند روز قبل پدر معتاد این دختر به محل کار او رفت و سفارش یک پیتزا داد اما به محض اینکه دخترش پیتزا را به او تحویل داد، پدر پا به فرار گذاشت. مدیر رستوران هم که شاهد این ماجرا بود، او را از کار اخراج کرد و به پلیس اطلاع داد.

اما ماموران پلیس پس از بررسی پرونده تاکید کردند که این دختر جوان به هیچ وجه در سرقت پدرش سهیم نبوده  و تنها به عنوان یک مشتری با او برخورد کرده است. البته پلیس، پدر او را دستگیر کرد و این دختر توانست با رضایت صاحبکارش سر کار خود باز گردد.

گفتنی است که پدر او حاضر نشد به خاطر دخترش خود را تسلیم کند و پلیس در جریان یک تعقیب و گریز او را دستگیر کرد.

حمله کانگورو به پیرزن

سیدنی: یک پیرزن 65 ساله که در حال سرکشی به اسب‌هایش بود بر اثر حمله یک کانگورو بزرگ به قعر یک دره سقوط کرد. او پس از اسب‌سواری در حال‌ سرکشی به اسب‌ها بود که یک کانگورو از راه رسید و بدون هیچ دلیلی به سوی وی حمله‌ور شد.

شدت ضربات کانگوور به حدی بود که این زن پرتاب شد و  سر او به سنگ‌های دره برخورد کرد و از هوش رفت. به گفته پسر این زن، تنها عاملی که موجب نجات مادرش از مرگ حتمی شد، سر و صدای سگ کوچکی بود که این زن را همراهی می کرد.

این سگ پس از سقوط‌پیرزن از دره پایین رفت و با سر و صدای زیاد خانواده این پیرزن را که در فاصله نسبتا زیادی بودند، خبر کرد.

وی گفت: محلی که مادرم در آن سقوط کرده بود اصلا در دید نبود و اگر این سگ کوچک همراه او نبود این امکان وجود داشت که ما هیچ‌گاه او را پیدا نمی کردیم و مادرم بر اثر خونریزی و بی‌غذایی از دنیا می‌رفت.

غذای خارجی ممنوع

میلان: طبق قوانین جدید، شاید مردم میلان دیگر نتوانند در این شهر از طعم غذا‌هایی که مربوط به کشور‌های دیگر جهان است لذت ببرند. گروهی از قانونگذاران طرحی را ارائه داده‌اند که به موجب آن فروش غذا‌هایی نظیر کباب، غذا‌های مدیترانه‌ای و چینی و فست فود‌ها در مرکز شهر محدود می‌شود.

به گفته آنها هدف از اجرای این طرح حفظ ارزش‌های تاریخی است. در واقع تاریخ ایتالیا با غذا‌هایی نظیر پاستا و پیتزا پیوند خورده است و قانونگذاران معتقدند در مناطقی از شهر که بافت تاریخی دارند، نباید رستوران‌های فست فود وجود داشته باشد یا غذا‌هایی به فروش برسد که متعلق به تاریخ و فرهنگ ایتالیا نیست.

گفتنی است سیلویو برلوسکنی پس از انتخاب مجدد خود به سمت نخست وزیری ایتالیا تلاش زیادی برای حفظ فرهنگ کشورش انجام داده و قصد دارد با ترویج زبان ایتالیایی از رو به زوال رفتن استفاده از این زبان جلوگیری کند.

کد خبر 58501

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز