جمعه ۲۸ تیر ۱۳۸۷ - ۱۸:۱۳
۰ نفر

یکی از افسران پلیس فلوریدا از قهوه‌فروشی‌های زنجیره‌ای اخاذی می‌کرد.

اخاذی افسر پلیس

فلوریدا: در واقع این افسر پلیس ۶ نوبت در هر شیفت کاری خود به این فروشگاه‌های زنجیره‌ای مراجعه و درخواست قهوه رایگان و سایر نوشیدنی‌های گرم می‌کرد.

جالب اینکه افسر مورد نظر، کارکنان قهوه‌فروشی را تهدید می‌‌کرد در صورتی‌که نوشیدنی رایگان در اختیارش قرار ندهند، در صورت وقوع سرقت ازمحل کسب آنها به تعقیب سارقان نخواهد پرداخت.

به هر حال پلیس پس از انتشار این خبر ، افسر متخلف را از کار برکنار کرد. تلاش خبرنگاران برای برقراری تماس تلفنی با افسر مورد نظر و مصاحبه با وی تا کنون نتیجه بخش نبوده است.

خودروی منفور

لندن: انگلیسی‌ها در جریان یک رای‌گیری، نوعی خودرو را به عنوان بد‌ترین خودروی کشورشان انتخاب کردند. 4 هزار نفر شرکت کننده در این نظرسنجی اعلام کرده‌اند از خودرویی متنفرند که زمانی جزو پرفروش‌ترین خودرو‌های انگلیس بوده است.

انگلیسی‌ها کیفیت بد این خودرو را مهم‌ترین عامل تنفرشان ذکر کرده‌اند.

سرقت از دیوار

فلوریدا: تعدادی از سارقان به تازگی همانند فیلم‌های سینمایی از فروشگاه‌ها سرقت می‌کنند.

گزارش پلیس حاکی از آن است که اخیرا یک گروه از سارقان سوراخی بزرگ در دیوار یک فروشگاه لوازم برقی ایجاد کرده و پس از اینکه دوربین‌های مدار بسته را از کار انداختند، 2 هزار دلار کالا از این فروشگاه سرقت کردند.

چاقو در ساندویچ

نیویورک: برخی از مشتریان یک رستوران فست فود معروف پس از اینکه داخل ساندویچ‌شان چاقو پیدا شد به دادگاه شکایت کردند.

احتمال دارد این رستوران زنجیره‌ای به پرداخت یک میلیون دلار غرامت محکوم شود زیرا یک چاقوی بزرگ در ساندویچ یکی از مشتریان کشف شده است.

این در حالی است که 2 سال قبل هم یک چاقو در ساندویچ یکی از مشتریان جا مانده بود و او خوشبختانه قبل از اینکه به ساندویچ‌اش گاز بزند، متوجه وجود چاقو شد.

یک مشتری دیگر هم که از این اتفاق شوکه شده است، گفت: من به همه دوستان و آشنایانم توصیه کردم که دیگر از این رستوران خرید نکنند.

وی ادامه داد: با توجه به این اتفاق دیگر نمی‌توانم ساندویچ بخورم  و همیشه از اینکه یک چاقو داخل نان ساندویچی پیدا شود، نگرانم. قرار است دادگاه این رستوران به زودی برگزار شود.

بیلبورد انسانی

مکزیکوسیتی:  یک مرد 39 ساله راهکار جالبی برای کسب درآمد ابداع کرده است. او هر سانتی‌متر مربع از دست و صورت و  پایش  را به شرکت‌ها اجاره می‌دهد تا روی آن خالکوبی کنند و به این منظور به ازای هر سانتیمتر 200 دلار دریافت می‌کند. 

این مرد که کارمند سابق رستوران است به یک بیلبورد تبدیل شده که انواع تبلیغات شرکت‌ها روی بدنش خالکوبی شده است.

فوتبال گلفی

استکهلم: از اواخر هفته گذشته جام بازی پرطرفدار فوتبال گلفی در سوئد آغاز به کار کرد. این بازی ترکیبی از گلف و فوتبال است. به این ترتیب که قواعد بازی گلف بر توپ فوتبال حاکم است و بازیکنان باید این توپ را داخل سوراخ‌ها بیندازند.

البته این بازی سال‌ها قبل هم در سوئد اجرا می شد اما پس از چندی به بازی محبوب آلمانی‌ها تبدیل شد.

کد خبر 58300

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز