جمعه ۲۱ تیر ۱۳۸۷ - ۱۷:۰۸
۰ نفر

یک بیمارستان محلی در نیویورک به تازگی رکورد تولد نوزادان را به خود اختصاص داده است.

ترافیک تولد

نیویورک: در این بیمارستان ظرف مدت 17 ساعت، 16 نوزاد به دنیا آمدند و این در حالی بود که بیمارستان محلی تنها یک اتاق زایمان داشت. این بیمارستان برای رسیدگی به زنانی که قصد زایمان داشتند از همه پزشکان خود خواست اضافه‌کاری کنند.

گفتنی است همه زایمان‌ها با موفقیت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شد تا اتاق عمل برای زایمان‌های بعدی خالی شود. البته در گذشته نیز چنین رکورد‌هایی به ثبت رسیده است. برای مثال در سال 1990 در یک بیمارستان محلی دیگر 29 نوزاد طی 24 ساعت به دنیا آمدند.

شکار موش

سن فرانسیسکو: زنی که قصد داشت با یک تفنگ شکاری موش مزاحمی را که در حیاط خانه‌اش بود، بکشد علاوه بر خودش یک مرد دیگر را نیز زخمی کرد. این زن 43ساله موش سمج را چند بار از خانه‌اش بیرون کرده بود اما هر بار این حیوان به خانه این زن باز می‌گشت.

این ماجرا آنقدر ادامه پیدا کرد تا زن خشمگین تصمیم گرفت با اسلحه، موش را شکار کند اما ناآشنایی او به تیر‌اندازی موجب شد که نتواند به خوبی نشانه‌گیری کند و یک عابر را زخمی کرد. همچنین بلافاصله پس از شلیک اول، تیر دوم نیز شلیک شد و این زن بر اثر ضربه تفنگ از روی پله‌ها سقوط کرد.

این زن که چند دنده و ستون مهره‌هایش آسیب دیده است پس از به هوش آمدن در بیمارستان، نخستین چیزی که پرسید این بود که آیا موش مزاحم بالاخره از بین رفت یا نه اما همسایگان به او گفتند که این موش هنوز حیاط خانه‌اش را ترک نکرده است.

کلیه به جای حلقه

پاریس: یک تازه داماد در اقدامی حیرت‌انگیز به جای حلقه ازدواج، یکی از کلیه‌هایش را به همسرش داد. همسر این مرد در دوران نامزدی از بیماری کلیه رنج می‌برد و ساعت‌ها دیالیز می‌شد.

این زوج به جای گردش و تفریح‌، ساعت‌ها از وقت خود را به تماشای فیلم‌های کرایه‌ای می‌گذراندند چرا که عروس جوان چند روز در هفته به مدت 9 ساعت دیالیز می‌شد و آنها در این مدت فیلم تماشا می‌کردند.

هرچند پزشکان از بستگان درجه یک این زن خواسته بودند برای پیوند کلیه آزمایش بدهند اما نتیجه هیچ‌کدام از آزمایشات مثبت نبود. تازه داماد هم دور از چشم همه این آزمایشات را انجام داد و وقتی مطمئن شد امکان پیوند کلیه‌اش به همسرش وجود دارد، جواب مثبت آزمایش را به جای حقه ازدواج به او  داد.

این زوج یک روز پس از مراسم ازدواج برای عمل پیوند کلیه راهی اتاق عمل شدند و عمل با موفقیت انجام شد.

اعتراض شیری

بروکسل: کارمندان انبار کمیسیون اروپایی این روز‌ها با مشکل تازه‌ای مواجه شده‌اند. آنها هزاران لیتر شیر ترش شده دریافت کرده‌اند که باید آن را معدوم کنند.

به گفته مقامات، کشاورزان در اعتراض به قیمت پایین لبنیات تصمیم گرفته‌اند  شیر تولید شده را برای این اداره ارسال کنند.

گفته می‌شود از 2ماه پیش تا کنون بیش از 10 هزار لیتر شیر برای این اداره پست شده است که بخش قابل توجهی از آن را کشاورزان و دامداران آلمانی ارسال کرده‌اند.

یکی از کارمندان این اداره به خبرنگاران گفت: چون شیر‌های پست شده خارج از یخچال نگهداری شده‌اند، ترش شده و قابل استفاده نیستند.

از سوی دیگر شیر‌های فاسد شده بوی بسار بدی دارند که کل ساختمان را فرا گرفته است. این در حالی است که هر روز ماشین‌های شهرداری جلوی این ساختمان صف می‌کشند تا کارتن‌های شیر فاسد شده را جمع‌آوری و نابود کنند.

کد خبر 57670

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز