شنبه ۱۵ تیر ۱۳۸۷ - ۱۸:۲۲
۰ نفر

قاضی دادگاه از یک وکیل کانادایی خواست، دادخواست ۴۶۵ صفحه‌ای خود را خلاصه کند.

خلاصه‌نویسی دادخواست

تورنتو: این وکیل که به کار‌های موکل خود در امور حقوقی رسیدگی می‌کرد، تصمیم گرفت برای دفاع از یکی از پرونده‌های حقوقی موکلش دادخواستی جامع و مفصل تهیه کند.

اما قاضی پس از دریافت این دادخواست که بیشتر مانند یک  رمان بلند بود به این وکیل گفت حوصله مطالعه آن را ندارد و باید متن خلاصه شده تحویل دادگاه شود.

البته این وکیل درخواست قاضی را نقض قانون می‌داند و می‌خواهد از او شکایت کند. او گفت: این موضوع حقوقی نیاز به توضیح مفصل داشت تا قاضی بتواند با بررسی همه جوانب، حکم صادر کند اما متاسفانه او حاضر نشد متن کامل را بخواند.

مسابقه سوسیس خوری

نیویورک: رکورددار مسابقه سوسیس خوری‌جهان در سال گذشته، امسال نیز توانست لقب خود را حفظ کند.

این مرد توانست در مدت ۱۰ دقیقه، ۵۹ ساندویچ سوسیس بخورد؛اما یک مرد ژاپنی دیگر هم توانست این رکورد را به ثبت برساند و به این ترتیب برای مشخص شدن برنده، بین این دو نفر یک مسابقه دیگر برگزار شد.

در این مسابقه هر فردی که می‌توانست ظرف مدت کوتاه‌تری ۱۰ ساندویچ سوسیس بخورد، برنده می‌شد. رکورد‌دار سوسیس خوری جهان هم توانست در مدت ۶۰ ثانیه این کار را انجام دهد و به این ترتیب نام او برای دومین بار در کتاب رکورد‌های گینس ثبت شد.

این مرد به خبرنگاران گفت: برگزاری یک مسابقه پس از مسابقه سنگین خوردن ۵۹ ساندویچ سوسیس خیلی دشوار بود ولی من با اعتماد به نفس جلو رفتم و سرانجام هم پیروز شدم.

توقف عملیات گربه‌یابی

دالاس: گم شدن یک گربه خانگی در فرودگاه موجب شد که صاحب آن یک هفته تمام در این فرودگاه باقی بماند وهمه جا را دنبال گربه‌اش بگردد.

البته این زن که ۱۰ سال از این گربه نگهداری کرده بود، موفق نشد گربه‌اش را پیدا کند و با کمک روان‌شناسان راضی شد محل فرودگاه را ترک کرده و به خانه‌اش برود.

روان‌شناسان معتقدند این زن به افسردگی مزمن دچار شده  است و باید تحت مراقبت ویژه قرار گیرد.  

دردسر استفاده از اینترنت

لندن: استفاده از اینترنت برای مشاهده یک برنامه تلویزیونی روی تلفن همراه، برای کاربر، قبض تلفن ۶۳ هزار دلاری به ارمغان آورد.

این مرد ۳۴ ساله که شوکه شده بود بلافاصله به اداره مخابرات مراجعه کرد. او به مسئولان گفت تنها یک قسمت از یک سریال تلویزیونی را از طریق تلفن همراه خود دیده است.

حمله قلبی تقلبی

توکیو: یک مرد خسیس برای اینکه صورتحساب رستوران را پرداخت نکند، وانمود کرد که دچار حمله قلبی شده است.

مدیر رستوران هم بلافاصله با نیرو‌های امداد تماس گرفت تا او را به بیمارستان برسانند، اما این مرد فریبکار که در گذشته نیز چندین بار با استفاده از این روش، پول رستوران‌ها را نپرداخته بود به طور اتفاقی به بیمارستانی منتقل شد که هفته گذشته نیز به آنجا رفته بود. پزشک بیمارستان پس از ویزیت این مرد او را شناسایی کرد و گفت وی به هیچ وجه به بیماری قلبی مبتلا نیست و موضوع را به پلیس اطلاع داد.

پلیس هم این مرد را مستقیما از بیمارستان به بازداشتگاه منتقل کرد. انتظار می‌رود که این‌شخص متقلب علاوه بر پرداخت جریمه به چند ماه زندان نیز محکوم شود.

گفتنی است که یکی دیگر از بندهای جریمه این فرد ممنوعیت ورود به رستوران‌ها خواهد بود.

کد خبر 57093

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز