یکشنبه ۲ تیر ۱۳۸۷ - ۱۸:۵۰
۰ نفر

بیش از هزار زوج چینی برای برگزاری مراسم ازدواج خود در روز افتتاحیه رقابت‌های المپیک ۲۰۰۸ درخواست رسمی داده و می‌خواهند سند ازدواجشان در این تاریخ به ثبت برسد.

ازدواج در روز افتتاحیه المپیک

پکن: رقابت‌های المپیک روز چهارشنبه هشتم اوت آغاز می‌شود. در فرهنگ چینی ۸ عدد بسیار خوش یمنی به شمار می‌آید.به عقیده چینی‌ها زوج‌هایی که در هشتمین روز ماه روانه خانه بخت شوند، خوشبخت و ثروتمند خواهند شد.

اداره ثبت احوال چین پیش بینی کرده است که با توجه به افزایش تقاضا‌ها در این روز بیش از ۹ هزار ازدواج انجام شود. در پی اعلام این خبر اعلام شد که دفاتر ثبت ازدواج در این روز اضافه‌کاری خواهند کرد.

سرقت برای غذا دادن به حیوان

توکیو: مردی که به اتهام سرقت از ۲ فروشگاه دستگیر شده است، هدف از این سرقت‌ها را جمع‌آوری پول به منظور خرید غذا برای حیوانات خانگی‌اش عنوان کرد. این مرد در حالی که ماسک به صورت داشت در یک روز به ۲ فروشگاه دستبرد زد.

این مرد ۲۸ ساله که به تازگی شغل خود را از دست داده است، حتی برای سیر کردن شکم خودش هم پول نداشت اما از آنجایی که در مقابل حیوانات خانگی‌اش به شدت احساس مسئولیت می‌کرد، تصمیم گرفت به جای خودش، این حیوانات را سیر کند.

گفتنی است که این مرد بیکار در خانه خود از ۲ سگ، ۲ مار، ۵ گربه و ۵ لاک پشت مراقبت می‌کند و آکواریوم بزرگی دارد که در آن انواع ماهی‌‌نگهداری می‌شود.

به گفته کارشناسان هزینه نگهداری این همه حیوان برای افراد متمول هم سرسام‌آور است، چه برسد به فردی که درآمدی ندارد و برای تامین خورد و خوراک خودش هم دچار مشکل است.

عروسی قورباغه‌ها

دهلی‌نو: مردم یک دهکده در هند به امید بارش باران ۲ قورباغه را به عقد یکدیگر درآوردند.

مردم این دهکده  معتقدند که ازدواج قورباغه‌ها برای آنها که شغل اصلی‌شان کشاورزی است خوش یمن خواهد بود و موجب می‌شود که باران‌ خوبی ببارد.

عاقبت توهین به پدر

لندن: دختر ۲۵ ساله‌ای که از بی‌توجهی مدیر سالن عروسی‌ به پدر معلول خود به شدت عصبانی‌ شده بود، به دادگاه شکایت کرد.

وی قصد داشت مراسم ازدواجش را در سالن طبقه دوم برگزار کند اما پس از اینکه متوجه شد این ساختمان آسانسور ندارد و پدر معلولش نمی‌تواند از پله‌ها بالا بیاید، از مدیر سالن درخواست کمک کرد.

البته مدیر سالن در کمال بی رحمی از این دختر پرسیدکه آیا حضور پدرت ضروری است؟ به گفته عروس، مدیر سالن  به او و پدرش توهین کرده و باید غرامت بپردازد.

مرگ در ماه عسل

سیدنی: شاهدان عینی می‌گویند تازه‌ عروسی که در جریان  غواصی غرق شده بود، در واقع به دست شوهرش کشته شده است. این زوج جوان تصمیم گرفتند برای گذراندن ماه عسل خود در یک تور غواصی ثبت نام کنند اما با وجود اینکه هر دو غواصان ماهری بودند، دختر ۲۶ ساله در جریان غواصی فوت کرد.

کارشناسان علت مرگ او را بسته شدن لوله کپسول اکسیژن اعلام کردند و با توجه به تبحر او در غواصی، شوهرش را مسئول مرگ او اعلام کردند و گفتند این مرد جوان شیر کپسول اکسیژن را بسته است.

هرچند این زوج در ظاهر با هم اختلافی نداشتند اما پدر عروس فوت شده گفت که دامادش از او خواست سقف بیمه اجتماعی‌اش را افزایش دهد تا پس از مرگش  این مبلغ به  آنها برسد.

البته این مرد به دروغ به داماد خود گفت که این کار را انجام داده اما پس از اینکه داماد به دروغگویی پدر زنش پی برد، برای انتقام گرفتن از وی، دخترش را کشت.

کد خبر 55783

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز