چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۹:۱۹
۰ نفر

بدون شک زن و شوهری که به طور جداگانه اما همزمان با یکدیگر ۲ بلیت بخت آزمایی برنده می‌شوند، خیلی خوش شانس هستند.

زن و شوهر خوش شانس

کالیفرنیا: این زن و شوهر که به طور کاملا اتفاقی متوجه این خوش‌شانسی شدند در مجموع ۲۵۰ هزار دلار نصیب شان شد. جالب است که این مرد یک ماه و نیم پس از برنده شدن، بلیت بخت‌آزمایی را در جیب کتی که خیلی وقت بود آن را نمی‌پوشید، پیدا کرد.

از طرفی دیگر همسر او هم در حالی که قصد داشت بلیت مچاله شده را دور بیندازد، فهمید که  برنده شده است. به هر حال او  به سختی تلاش کرد تا تاخوردگی‌های کاغذ را باز کند و شماره بلیت را با شماره اعلام شده به عنوان برنده تطبیق دهد.  

بستنی چرخان

لندن: هر روز که می گذرد تولید کنندگان اقدامات تازه‌تری را برای جذب مشتری و فروش بیشتر محصولات خود به کار می‌گیرند. در این بین یک کارخانه تولید بستنی دست به اقدام جالبی زده است به طوری‌ که همه در انتظارند تا ببینند محصول تازه این شرکت چگونه عمل می‌کند.

مقامات این کارخانه اعلام کرده‌اند که به زودی نوعی بستنی روانه بازار خواهند کرد که از خسته شدن و حرکت بیش از حد زبان جلوگیری کرده و خودش می‌چرخد.

به گفته آنها وسط این بستنی موتور کوچکی قرار دارد که پس از روشن شدن، آن را در جهت حرکت عقربه‌های ساعت می‌چرخاند به این ترتیب دیگر برای خوردن بستنی نیازی به حرکت مکرر زبان نیست، بلکه بستنی خودش این عمل را انجام می‌دهد تا مردم کمترین زحمت را در خوردن آن متحمل شوند.

این بستنی ۱۱ دلار قیمت دارد و برای خوردن آن کافی است آن را روشن کرده و زبان را روی بستنی گذاشت.

مار بچه دوست

نیویورک: مادر یک کودک ۷ ماهه از اینکه متوجه شد یک مار کوچک دور پای فرزندش حلقه زده از هوش رفت. این زن ۳۲ ساله دختر کوچکش را در تخت گذاشت تا بخوابد و به دنبال کار خود رفت اما مدتی نگذشت که با صدای گریه نوزادش به اتاق بازگشت و وقتی او را بلند کرد، ماری که دور پای نوزاد حلقه زده بود، روی زمین افتاد.

سرقت با دلیل موجه

بخارست: یک مرد جوان برای سرقت اتوبوسی که به یک مدرسه تعلق داشت، دلیل موجه آورد. این مرد به پلیس گفت: یکی از دوستانم به من تلفن زد و گفت دستگیر شده است.

برای اینکه خودم را به محل برسانم ،چاره‌ای نداشتم تا از نزدیک‌ترین وسیله نقلیه که یک اتوبوس بود، استفاده کنم. البته پلیس او را قبل از اینکه به مقصد برسد دستگیر کرد.

آتش‌نشان بدون گواهینامه

توکیو: یک آتش نشان پس از اینکه مشخص شد در ۲۰ سال گذشته بدون گواهینامه باآمبولانس و ماشین‌های آتش‌نشانی رانندگی کرده است از محل کار خود اخراج شد.

راز این آتش نشان زمانی برملا شد که یک بازرس دولتی به طور سرزده به ایستگاه آتش نشانی مراجعه و گواهینامه همه کارمندان را بررسی کرد. این آتش نشان ۴۰ ساله که در طول20 سال خدمتش هیچگاه با مشکل نداشتن گواهینامه برخورد نکرده بود، خیلی دستپاچه شد اما راهی برای فرار نداشت.

این مرد در آغاز سعی کرد گواهینامه پدرش را در حالی که انگشتش را روی عکس آن گذاشته بود به بازرس نشان دهد اما او متوجه موضوع شد.

جالب است که این آتش‌نشان در طول ۵ سال، ۳۰۹ بار با آمبولانس و ۹۷ بار با ماشین آتش نشانی رانندگی کرده است اما هیچگاه تصادفی نداشته که پلیس از او گواهینامه بخواهد.

کد خبر 54698

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز