شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۶:۲۲
۰ نفر

گروهی از نمایندگان مجلس ایتالیا با امضای طوماری از راحت نبودن صندلی‌های مجلس انتقاد کردند.

ایتالیایی‌های آسایش طلب

رم: این نمایندگان نامه را خطاب به رئیس مجلس نوشتند و تاکید کردند صندلی‌هایی که روی آن می نشینند به اندازه کافی راحت نیست.آنها در این نامه که لحن تندی دارد تهدید کردند، در صورتی که صندلی‌های راحت تری در اختیار آنها قرار داده نشود از ورود به مجلس امتناع خواهند کرد.

این در حالی است که به گفته برخی مقامات این صندلی‌ها از استاندارد‌های لازم برخوردارند و به هیچ وجه نشستن روی آنها عذاب‌آور نیست. از سوی دیگر یکی از مقامات اعلام کرد اقدام اخیر نمایندگان مجلس، هدفی فراتر از راحتی صندلی‌ها را دنبال می‌کند.

دوچرخه‌‌ای از طلا

لندن: در آستانه آغاز هفته دوچرخه‌سواری در انگلیس، یک شرکت بیمه  دست به ابتکار جالبی زده است. این شرکت دوچرخه‌ای از طلا ساخته و اعلام کرده است به افرادی که در پایگاه اینترنتی این شرکت ثبت نام کنند به قید قرعه این دوچرخه طلایی را اهدا خواهد کرد.

ارزش این دوچرخه طلایی 18 هزار و 500 دلار برآورد می‌شود. البته نمونه‌های دیگری از این دوچرخه نیز برای فروش آماده شده است و علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید آن اقدام کنند.

مقامات این شرکت بیمه در بیانیه‌ای یادآور شده‌اند که تمام درآمد حاصل از فروش دوچرخه‌ها به حساب یک موسسه غیر دولتی واریز می‌شود که از توسعه سامانه حمل و نقل شهری با استفاده از دوچرخه حمایت می‌کند.

شرکت بیمه پیشنهاد داده که خریداران برای محافظت از دوچرخه‌های طلایی از محافظ شخصی استفاده کنند. در انگلیس سالانه نیم میلیون دوچرخه به سرقت می‌رود.

زنبور کشی با آتش

آلاباما: یک جوان  که قصد داشت از شر زنبور‌هاخلاص شود، خانه خود را به آتش کشید.این مرد که از دست زنبور‌هایی که به طور مرتب در آشپزخانه‌اش رفت و آمد می‌کردند کلافه شده بود، تصمیم گرفت با ریختن بنزین آنها را آتش بزند. اما پس از اینکه او بنزین را روی زنبور ها ریخت و فندک را روشن کرد،  آشپزخانه که کپسول گاز در آن روشن بود،  منفجر شد.

دندانپزشک فراموشکار

اسلو: دندانپزشکی که بلافاصله پس از شنیدن شرح حال بیماران، این اطلاعات را فراموش می‌کند در آستانه لغو مجوز طبابت قرار دارد.

بیماران این دندانپزشک به دادگاه گفتند او به دلیل فراموشی  نمی تواند شرح حال بیماران را به ذهن بسپارد. همچنین این پزشک ناگهان موقعیت زمانی و مکانی خود را گم می کند و این نکته می‌تواند سلامتی بیماران را تهدید کند.

نامگذاری عجیب

استکهلم: بیشتر بچه‌ها بازی با اسباب بازی  لگو را تجربه کرده و با آن انواع و اقسام خانه‌ها را ساخته‌اند. اما یک زوج سوئدی برای اینکه بتوانند نام این اسباب‌بازی را روی فرزند تازه به دنیا آمده خود بگذارند، روانه دادگاه شدند.

این زوج گفتند از اسم «لگو» خوش‌شان می‌آید و خاطرات خوبی از آن دارند و به همین دلیل می‌خواهند فرزند خود را به این نام صدا کنند. این در حالی است که اداره مالیات با در خواست این زوج مخالفت کرده و گفته بود آنها نمی‌توانند نام یک شرکت تجاری را روی پسر خود بگذارند.

به هر حال این زوج از همان لحظه تولد، فرزندشان را لگو صدا زدند و سرانجام دادگاه نیز به نفع آنها رای داد. البته چندی پیش یک پدر و مادر سوئدی دیگر نیز قصد داشتند نام معتبر‌ترین شرکت سازنده مبلمان و دکوراسیون سوئد را روی فرزند خود بگذارند که دادگاه با آن مخالفت کرد.

کد خبر 54173

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز