چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۸۷ - ۲۱:۱۱
۰ نفر

یک زن جوان انگلیسی به دلیل شکایت همسایگانش به زندان افتاد.

موسیقی آزار دهنده

لندن: همسایگان این زن به دادگاه گفتند که او در ساعات پایانی شب با صدای بلند به موسیقی گوش می‌کند و آسایش آنها را بر هم می‌زند.

تحقیقات پلیس نشان داد که این زن ۳۴ ساله که مادر ۳ فرزند است، بار‌ها با اخطار همسایگانش مواجه شده اما همواره به درخواست آنها برای کم کردن صدای موسیقی بی‌توجه بوده است.

از سوی دیگر، فرزندان این زن هم از صدای بلند موسیقی که مادرشان گوش می‌کند کلافه شده‌اند. آنها گفتند هرشب صدای بلند موسیقی، خواب شبانه را از آنها سلب می‌کند. دادگاه پس از مجرم تشخیص دادن این زن به اتهام نقض حقوق شهروندی، او را به تحمل90 روز حبس محکوم کرد. 

تخریب زیبا‌ترین پله‌های جهان

رم: طبق دستور شهرداری رم، مردم دیگر نمی‌توانند از زیباترین پله‌های جهان بالا بروند. این پله‌ها به بخشی از یک بنای تاریخی تعلق دارند که در قرن ۱۸ پس از میلاد  در ایتالیا ساخته شده‌ است.

اما به گفته مقامات تردد مردم روی این پله‌ها، آنها را در آستانه نابودی قرار داده است. روند متلاشی شدن پله‌ها زمانی تشدید شد که یک گردشگر که سوار بر خودرو بود، موجب شد ۳ پله از ۱۳۵ پله این بنای تاریخی بشکند.

بازرسی بی‌فایده

توکیو: ماموران فرودگاهی که برای شناسایی مواد مخدر در چمدان مسافران از سگ‌های آموزش دیده استفاده می‌کردند، دیگر به این سگ ها اعتماد ندارند.

به گفته آنها این سگ ها تا کنون چند مورد وجود مواد مخدر در چمدان را تشخیص نداده‌اند و ادامه استفاده از آنها به عنوان بازرسان مواد مخدر، عقلانی به نظر نمی‌رسد.

علاقه به همسر

تایپه: یک مرد که از مرگ همسرش به شدت ناراحت شده بود، همراه با جسد او وارد سردخانه شد. این مرد ۴۱ ساله پس از اینکه ماموران سردخانه جسد همسرش را در قفسه سردخانه قرار دادند به طور پنهانی وارد این مکان شد و در همان قفسه خود را جای داد. اما مامور کنترل سردخانه متوجه شد که دمای یکی از قفسه‌ها به طور غیر‌طبیعی بالا رفته است و برای برطرف کردن مشکل در قفسه را باز کرد.

این مامور در کمال تعجب مشاهده کرد که ۲ جسد در این قفسه قرار دارد و از شدت ترس بیهوش شد. او پس از مدتی به هوش آمد و با کمک پزشک سردخانه توانست جان شوهر این زن را که بیش از نیم ساعت در دمای بسیار پایین خوابیده بود، نجات دهد.

پلیس اعلام کردکه این مرد برای اینکه بتواند دمای سرد‌خانه را تحمل کند، مواد مخدر استعمال کرده بود. به گفته پلیس این مرد به همسر خود بسیار علاقه‌مند بوده و با این کار قصد خودکشی داشته است.

کارمند سارق

آریزونا: پلیس توانست جوان ۲۱ ساله‌ای که خود را به عنوان کارمند بانک جا زده بود، دستگیر کند. این پسر جوان با تهیه مدارک جعلی و ارائه آن به رئیس بانک درخواست کرد، دوره‌ای آموزشی برای او در نظر گرفته شود.

اما در حالی که این سارق سابقه دار برای یک سرقت جدید آماده می شد، دیگر کارمندان به او مشکوک شدند و با ورود پلیس، پرده از راز این کلاهبردار برداشته شد.

مادربزرگ مهربان

منچستر: مادربزرگی که همواره در فصل تابستان برای بچه‌های محل که هم سن و سال نوه‌هایش هستند، استخر بادی به پا می‌کند، با هشدار پلیس مواجه شد.

پلیس از این مادربزرگ خواست برای این استخر که تنها ۶۰ سانتی متر عمق دارد،نرده محافظ نصب یا یک نجات غریق تمام وقت استخدام کند. همچنین او باید خدمات بیمه برای بچه‌ها در نظر بگیرد.

کد خبر 53499

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز