دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۹:۵۵
۰ نفر

هزاران نفر از مردم هند که به طب سنتی بلعیدن ماهی زنده در درمان بیماری‌ها اعتقاد دارند، در مراسمی اقدام به بلعیدن ماهی‌های زنده‌ای کردند که در کیسه‌های پلاستیکی با خود همراه داشتند.

ماهی درمانی

دهلی نو: این در حالی است که برای برخی از این افراد بلعیدن ماهی زنده ۵ سانتی‌متری خیلی دشوار بود و آنها به کمک یک پزشک این کار را انجام دادند. این پزشک پس از انداختن ماهی درون دهان آنها،  جلوی دهانشان را محکم می‌گرفت تا ماهی را قورت دهند.

گفته می‌شود که بلعیدن ماهی زنده در درمان بیماری آسم مفید است البته به شرطی که این ماهی‌ها قبل از بلعیده شدن در آب‌های حاوی مکمل‌های خاص شناور باشند.

تمساح، شناگر  استقامت

تورنتو: به گفته کارشناسان اینکه یک تمساح بتواند کیلومتر‌ها شنا کند و از جزیره‌ای به جزیره دیگر برود، خیلی عجیب است.

اما اخیرا یک تمساح مشاهده شده که مانند یک قهرمان شنا کیلومتر‌ها راه آبی را پشت سر گذاشته و خود را به جزیره‌ای رسانده است که با محل اقامتش خیلی فاصله دارد. کارشناسان می‌گویند باید به این تمساح که در آب‌های شور زندگی می‌کند، لقب فوق ستاره شنا را داد.

گرانی محصولات کوسه‌ای

فلوریدا: محدودیت‌های جدید در صید کوسه، قیمت انواع محصولات تولید شده از آن  را به شدت افزایش داده است.

علاوه بر محصولات آرایشی و بهداشتی، مواد خوراکی تولید شده از کوسه نیز بسیار گران شده‌اند. به عنوان مثال قیمت یک کاسه سوپ کوسه در رستوران‌های آمریکا  به حدود 60 دلار رسیده است.

عاقبت محبت به مادر

نیویورک: زنی که به دلیل بوسه‌ای که دختر کوچکش بر گوش او زده بود، بخشی از شنوایی اش را از دست داده و تقریبا کر شده بود اعلام کرد تا حدودی شنوایی خود را به دست آورده است.

به گفته این زن، دختر کوچکش ۲ سال پیش  در حالی که تنها 4 ساله بود، بوسه محکمی بر گوش چپ او زد و این امر باعث شد شنوایی‌اش را از دست بدهد. این مادر جوان گفت: دخترم در حالی که مرا در آغوش گرفته بود همه هوای داخل گوشم را می‌مکید و من آنقدر درد داشتم که نمی‌توانستم او را از خودم جدا کنم.

پزشکان می‌گویند هر چند پس از سپری شدن این مدت، بخشی از شنوایی این زن بازگشته است اما هنوز او از صداهایی که همواره در گوشش می‌پیچد، زجر می‌کشد و از شدت این درد نمی‌تواند بخوابد. پزشکان هشدار دادند که آسیبی مشابه می تواند در مورد سایر افراد هم به وجود آید.

هندوانه ۶ هزار دلاری

توکیو: یک هندوانه که در شمال ژاپن در بهترین شرایط آب و هوایی و با استفاده از با کیفیت‌ترین کود و آب رشد کرده است به قیمت بی‌سابقه ۶ هزار دلار فروخته شد.

گفتنی است که علت گرانی این هندوانه تنها کیفیت آن بوده و نام آن به عنوان گران‌ترین هندوانه جهان در کتاب رکورد‌های گینس ثبت شده است.

منافع فریبکاری در ازدواج

لندن: یک نویسنده انگلیسی در تازه‌ترین کتاب خود مدعی شده است که گاهی فریب دادن همسر به استحکام ازدواج کمک می‌کند.

به گفته این نویسنده جنجالی، زمانی که زن و شوهر‌ها تلاش می‌کنند خود را در ظاهر انسان‌های خوبی نشان دهند در واقع به تغییر رفتار خود و تبدیل شدن به انسان‌های مثبت کمک کرده‌اند. البته بسیاری از کارشناسان این موضوع را کاملا رد می‌کنند.

کد خبر 54458

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز