سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۸۷ - ۲۱:۰۵
۰ نفر

جر و بحث بر سر گم شدن یک دوربین فیلمبرداری، مجلس عروسی را به صحنه زد و خورد خانواده عروس و داماد آلبانیایی تبدیل کرد.

به خاطر دوربین فیلمبرداری

تیرانا: در این مجلس عروسی که ۱۰۰ نفر شرکت داشتند، پس از بالا گرفتن مشاجره همه این افراد از زن و مرد گرفته تا پیر و جوان با هم درگیر شده و به زد و خورد  پرداختند.

اداره پلیس برای پایان دادن به این درگیری ۳۰ نفر از ماموران خود را به محل اعزام کرد و آنها توانستند با تلاش فراوان، شرایط را تحت کنترل خود درآورند.

در جریان این درگیری‌ها صورت یکی از میهمان‌ها‌‌‌ بر اثر ضربه مشت میهمان دیگر به شدت آسیب دید و او به بیمارستان منتقل شد. همچنین یکی از اعضای گروه موسیقی هم که نقشی در ماجرا نداشت به طور ناخواسته وارد دعوا و مجروح شد.

فیل؛ ماشین عروس

پاریس: مردی که با فیل به مجلس عروسی خود وارد شده بود، اعلام کرد سرانجام رویای شیرینی که همه عمر به دنبال آن بود، رنگ واقعیت گرفت.

این داماد ۲۸ ساله گفت: همه  به دنبال مراسم عروسی رویایی هستند و می‌خواهند جشن ازدواجشان متفاوت باشد.

وی ادامه داد استفاده از یک فیل به جای ماشین عروس هم یکی از ابتکار عمل‌هایی است که جشن عروسی را متمایز می‌کند.

انتخابات بدون رای

نیویورک: مقامات اعلام کردند، هیچ یک از ۲۵ ساکن یک دهکده در آمریکا در انتخاباتی که برای تعیین شهردار برگزار شده بود، شرکت نکردند و این یعنی تایید ادامه حضور شهردار فعلی در سمتش. به گفته آنها مردم دهکده سرگرم کار‌های روزمره خود بوده و فرصت نداشتند در  انتخابات شرکت کنند.

قبض برق ۱۷۷ میلیون دلاری

لندن: زنی که از سال‌ها قبل به تنها‌یی زندگی می‌کند، از مشاهده قبض برق ۱۷۷ میلیون دلاری که برای آپارتمان یک خوابه‌اش آمده شوکه شد. این زن ۵۰ ساله گفت: در نامه پیوست شده به این قبض برق، علت افزایش صورتحساب، بدهی‌های قبلی ذکر شده است.

این زن همه قبض برق‌ها را به موقع پرداخت کرده است و قصد دارد از اداره برق به دلیل این اشتباه شکایت کند.

تجارت دکمه‌های تبلیغاتی

واشنگتن: با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، بازار افرادی که در بخش تبلیغات فعالیت می‌کنند حسابی سکه شده است. 

به عنوان مثال چند شرکت اقدام به تولید دکمه‌های تزئینی کرده‌اند که روی آنها تصویر کاندیدا‌ها چاپ شده و پول خوبی از این راه به دست آورده‌اند. یکی از این شرکت‌ها می‌گوید تا کنون ۱۵۹ هزار دکمه تبلیغاتی فروخته است. 

دیوار عسلی

مکزیکوسیتی: خروج عسل از دیوار یک ساختمان، صاحبخانه را متوجه ساخت که با 60 هزار زنبور، همسایه شده است.  این مرد گفت: روی تختم دراز کشیده بودم که متوجه شدم مایعی طلایی رنگ از شکاف دیوار بیرون می‌ریزد.

برای اینکه ببینم این مایع چیست، انگشتم را به آن زدم و در دهانم مزه کردم و در کمال تعجب مزه عسل را تشخیص دادم. از آنجایی که صاحب این خانه با کشتن زنبور ها مخالف بود، یک گروه از متخصصان زنبور‌داری به خانه او آمدند و با استفاده از دستگاه مکنده، زنبور‌ها را انتقال دادند.

افزایش سفارشات تلفنی

وین: درگیر شدن مردم در زندگی ماشینی آنها را دچار کمبود وقت کرده است. نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد که امروزه بیش از ۵۰ درصد سفارش های غذا در رستوران‌های کشورهای توسعه یافته به صورت تلفنی انجام می‌شود.

کد خبر 55337

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز