چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۸۷ - ۲۰:۲۴
۰ نفر

مأموران پلیس لندن مردی را که قصد داشت با استفاده از یک مار به همسرش آسیب بزند، بازداشت کردند.

شوهر بی‌رحم

لندن: به گفته پلیس این زن و شوهر در حال مشاجره  بودند که ناگهان مرد از کوره در رفت و به مار سمی که در خانه نگهداری می‌کرد، دستور داد همسرش را نیش بزند.

البته این مار که برای اجرای فرمان انسان‌ها آموزش ندیده بود، دستور او را اجرا نکرد اما زن که به شدت ترسیده بود با پلیس تماس گرفت و  از آنها کمک خواست.

جالب است که این مرد همچنان اصرار داشت مار همسرش را نیش بزند و پشت سر هم فریادمی‌زد:«نیشش بزن!» اصرار این مرد تا جایی پیش رفت که حتی با مشاهده ماموران پلیس هم از درخواست خود عقب نشینی نکرد.

معلم جان دوست

پکن: معلم یک دبیرستان که در جریان زلزله اخیر چین پیش از دانش‌آموزان کلاس را ترک کرده بود از کار خود بر‌کنار شد و مورد انتقاد مقامات و رسانه‌ها قرار گرفت.

در جریان این زلزله 8 ریشتری،70 هزار نفر کشته شدند که بسیاری از آنها دانش‌آموزانی بودند که برای امنیت بیشتر زیر نیمکت‌های مدرسه پنهان شده بودند.

هر چند رسانه‌ها به شدت از اینکه معلم مدرسه نجات دادن جان خود را بر جان دانش‌آموزان ترجیح داده، انتقاد کرده‌اند اما این مرد گفت: در آن لحظه که پای مرگ و زندگی در میان بود تنها به نجات جانم و سرپرستی دختر کوچکم فکر می‌کردم.

البته هیچ یک از دانش‌آموزان این معلم در زلزله کشته نشده‌اند و این مرد قصد دارد از مقامات آموزش و پرورش به دلیل اخراجش از مدرسه به دادگاه شکایت کند. نکته جالب این است که به گفته شاهدان، این معلم نخستین فردی بوده که پس از زلزله از در مدرسه خارج شد.

سارق خوش خواب

سنگاپور: سارقی که برای سرقت از یک شرکت، پنجره ساختمان را شکسته و وارد آن شده بود از شدت خستگی همانجا خوابید. این مرد 33 ساله نیمه شب وارد ساختمان شد و تنها 7 دلار پول نقد و یک دسته کلید از این شرکت سرقت کرد.

اما او که خیلی خسته بود پشت یکی از میز‌ها خوابش برد. در همین حال نگهبان ساختمان به داخل ساختمان آمد و او را دستگیر کرد.

3هزار کیلومتر پاروزنی

مینه‌سوتا: 2 پسر جوان موفق شدند با قایق پارویی فاصله 3 هزار و 540 کیلومتری ساحل هادسون آمریکا تا شمال کانادا را طی کنند.

این جوانان 18 ساله برای تحقق هدف خود 45 روز در راه بودند و ساعت‌ها در طول شب و روز پارو زدند. البته در سال 1930 نیز 2 مرد دیگر که دوستان صمیمی بودند این فاصله را در مدت 98 روز پیمودند.

گاهی سیمان از آسمان می‌بارد

مسکو: همه ساله در ایام تعطیلات ملی روسیه، نیروی هوایی این کشور برای پاکسازی آسمان از ابر‌ها دست به کار می‌شود تا مردم روز تعطیل خود را در شرایط مساعد جوی و بدون بارندگی سپری کنند.

خلبانان نیروی هوایی روسیه برای فراری دادن ابر‌ها در آسمان، بسته‌هایی حاوی سیمان را در آسمان رها می‌کنند که بلافاصله تبدیل به پودر شده و با جذب رطوبت هوا از بارندگی جلوگیری می‌کند.

اما در تعطیلات امسال، یک مشکل عجیب به وجود آمد. در حالی که چند هواپیمای نظامی برای پخش کردن سیمان در آسمان در حال پرواز بودند، یکی از این بسته‌ها باز نشد و مستقیما روی پشت بام یک خانه افتاد.

البته ساکنان این خانه آسیب ندیدند اما کیسه سیمان 25 کیلویی، حفره‌ای یک متری در پشت بام ایجاد کرد. از سوی دیگر با وجود اینکه نیروی هوایی قصد داشت غرامتی 2 هزار دلاری به این خانواده بپردازد، آنها این مبلغ را رد کردند و خواهان پول بیشتر شدند.

کد خبر 55442

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز