سه‌شنبه ۱۱ تیر ۱۳۸۷ - ۱۸:۱۹
۰ نفر

نصب علامت «برای فروش» روی یک خودرو، برای صاحب انگلیسی آن ۲۰۰ دلار هزینه برداشت.

جریمه فروش خودرو

لندن: این مرد ۶۷ ساله که خودروی خود را برای فروش گذاشته بود در حالی که این علامت روی آن بود، وسیله نقلیه را در پارکینگ عمومی پارک کرد اما وقتی از سر کار بازگشت با قبض جریمه ۲۰۰ دلاری روی خودرو‌اش مواجه شد.

او که به شدت عصبانی شده بود دلیل جریمه شدنش را از مامور راهنمایی و رانندگی سئوال کرد.

پلیس در پاسخ به این پیرمرد گفت: به فروش گذاشتن اموال در پارکینگ عمومی ممنوع است. با این حال این مرد تاکید دارد از این قانون مطلع نبوده و برای لغو کردن این جریمه به دادگاه شکایت کرده است.

دی وی دی شامپانزه

کالیفرنیا: شامپانزه‌ای که دریک سریال تلویزیونی معروف  ایفای نقش کرده بود به زودی جدیدترین DVDهای خود را روانه بازار می‌کند. این شامپانزه که هم اکنون ۷۶ ساله است در دهه ۳۰ و ۴۰ میلادی در این سریال ایفای نقش می‌کرد.

این درحالی است که نام این شامپانزه به عنوان پیرترین شامپانزه جهان در کتاب رکورد‌های گینس به ثبت رسیده است.

علاقه به بازی گلف

سیدنی: علاقه زیاد به بازی گلف موجب شد که گلف بازان حتی پس از سرقت اموالشان، باز هم به بازی ادامه دهند.

این افراد در حال بازی بودند که ناگهان یک سارق از بین بوته‌ها بیرون آمد و با تهدید اسلحه از آنها خواست جیب‌هایشان را خالی کنند. گلف‌بازان هم  هرچه پول در جیبشان داشتند به سارق دادند و  مجداًمشغول بازی شدند و پس از آن پلیس را خبر کردند.

شاهین مزاحم

شیکاگو: لانه‌سازی یک شاهین روی بیلبورد خیابانی موجب شده که کارگران نتوانند تصویر این بیلبورد را عوض کنند. به هر حال انجمن حمایت از پرندگان هر گونه اقدام در مورد انتقال شاهین به محلی دیگر را ممنوع کرده است.

کارشناسان می‌گویند با توجه به اینکه این شاهین در لانه خود تخم گذاشته است تا زمانی که جوجه‌هایش از تخم بیرون بیایند به زندگی روی بیلبورد ادامه می‌دهد و سپس به همراه آنها به محل دیگری کوچ خواهد کرد.

قایقرانی تا خانه

کپنهاگ: پیرمردی که تحت تاثیر مشروبات الکلی قرارگرفته بود و با سرقت یک قایق قصد داشت خود را به خانه برساند، دستگیر شد.

این مرد که برای تاکسی سوار شدن پول نداشت، قایق را سرقت کرد و داخل آن نشست و با تلاش زیاد می‌خواست باحرکت دادن پارو‌ها، به سمت خانه خود برودکه به دام افتاد.

مدرسه دوچرخه‌سواری در حیاط خلوت

فلوریدا: زنی که از سال ۱۹۸۵ اقدام به تاسیس یک مدرسه آموزش دوچرخه‌سواری کرده است، می‌گوید از سال ۲۰۰۶ تا کنون کسب و کار او رونق خوبی گرفته است.

این زن ۵۹ ساله در حیاط خلوت خانه خود کلاس دوچرخه‌سواری برای کودکان، جوانان و کهنسالانی راه‌اندازی کرده است که با فن دوچرخه‌سواری بدون استفاده از چرخ‌های کمکی آشنا نیستند.

او که در فعالیت‌های زیست محیطی نیز شرکت دارد معتقد است، بهترین راه برای کاهش استفاده از خودرو، تشویق مردم به دوچرخه‌سواری است. به گفته این معلم دوچرخه‌سواری، وی در طول این سال‌ها حداقل به ۲ هزار نفر که بین ۵ تا ۸۲ سال سن داشتند دوچرخه سواری آموخته است.

گفتنی است هزینه شرکت در یک کلاس ۹۰ دقیقه‌ای دوچرخه‌سواری ۲۵ دلار و هزینه شرکت در ۴ کلاس کامل ۹۲ دلار است.

کد خبر 56731

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز