سه‌شنبه ۱ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۸:۴۶
۰ نفر

یک زوج جوان به دلیل اشتباه یک فروشگاه از هم جدا شدند.

طلاق به خاطر اشتباه فروشگاه

لندن: این زن و شوهر یک کارت مشترک برای خرید داشتند و هر بار پس از خرید اقلام مورد نیاز، یکدیگر را در جریان قرار می‌دادند.

این روند برای 4 سال ادامه داشت و در طول این مدت هیچ مشکلی پیش نیامده بود. اما چندی پیش زن جوان به طور کاملا اتفاقی در حال جست وجو در پایگاه اینترنتی فروشگاهی بود که معمولا از آن خرید می کرد و متوجه شد که در یک تاریخ مشخص مقادیر زیادی از حسابش برای خرید لباس برداشت شده است.

او که به شدت عصبانی شده بود از شوهرش طلاق گرفت اما مدتی پس از طلاق متوجه شد ،که فروشگاه به اشتباه از این کارت برداشت کرده است.

سوسک کشی با آتش زدن خانه

نیویورک: مردی که از وجود سوسک در خانه‌اش کلافه شده بود به جای مقابله با آنها ،آپارتمانش را آتش زد.

این مرد که بار‌ها منزلش را به طور کلی سمپاشی کرده و از انواع ترفند‌ها برای کشتن سوسک‌ها استفاده کرده بود، سرانجام تصمیم گرفت با پمپ سمپاشی آنها را برای همیشه نابود کند.

او در حال قدم زدن در خانه برای یافتن سوسک‌ها بود که ناگهان یک سوسک را در آشپزخانه پیدا کرد. این مرد جوان بلافاصله پمپ  را برداشت و روی سوسک نشانه گرفت. اما به قدری اسپری زدن را ادامه داد تا ناگهان شعله اجاق گاز پمپ را منفجر کرد و موجب شد آپارتمان در آتش بسوزد.

البته ماموران آتش نشانی خیلی زود سر رسیدند اما در نهایت 80درصد این خانه همراه با لوازمش در آتش سوخت. شدت آتش سوزی به حدی بود که دود ناشی از آن تا ساعت‌ها در محل باقی مانده بود.

چتر بازی در 89 سالگی

پاریس: پدربزرگی که همراه با نوه و پسرش برای نخستین بار چتر بازی کرده بود، اعلام کرد به این کار علاقه‌مند شده و قصد دارد چتر‌بازی را به صورت حرفه‌ای دنبال کند.

علاقه این پیرمرد 89 ساله به پرواز در آسمان زمانی کشف شد که او  و خانواده‌اش با هواپیمای شخصی به پرواز درآمدند تا پسر و نوه خانواده از هواپیما بیرون بپرند و چتربازی کنند.

اما این مرد ناگهان برای پرش از ارتفاع اعلام آمادگی کرد و با کمک پسر  و نوه‌اش این کار را انجام داد. هرچند در آغاز خانواده او به شدت با این ماجراجویی مخالف بودند و معتقد بودند با توجه به سن زیاد، این پدربزرگ جان سالم به در نمی‌برد اما پس از اینکه او این کار را انجام داد، همه خانواده او را تشویق کردند و اکنون این پیرمرد پر انرژی برای شرکت در کلاس‌های چتر‌بازی ثبت‌نام کرده است.

گفتنی است که او در گذشته به طور حرفه‌ای ورزش می‌کرده و به همین دلیل از وضعیت جسمانی مطلوبی برخوردار است.

معلم هفت‌تیر کش

فلوریدا: قاضی دادگاه خانم معلمی را که با خود اسلحه به مدرسه برده بود، تبرئه کرد. این زن 58 ساله که مجوز حمل اسلحه داشت به طور کاملا اتفاقی اسلحه را همراه با سایر وسایل در کیف کارش گذاشت و آن را به مدرسه برد.

او در حالی که قصد داشت برای تدریس در کلاس لوازمش را از کیف بیرون بیاورد، اسلحه را نیز بیرون کشید و موجب ترس دانش‌آموزان شد. البته خود او هم غافلگیر شد چون اصلا به یاد نداشت که در کیفش اسلحه گذاشته است.

دانش‌آموزان که از دیدن این صحنه خیلی ترسیده بودند، کلاس را ترک کردند و به مدیر اطلاع دادند. او هم با پلیس تماس گرفت و معلم فراموشکار دستگیر شد.

اما وکیل او توانست در دادگاه نشان دهد که موکلش با 25 سال سابقه تدریس، انسان درستکاری است و تنها دلیلی که با خود اسلحه به همراه داشته، فراموشکاری او بوده است.

کد خبر 58763

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز