چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۶:۱۹
۰ نفر

۲ پسر جوان فرانسوی که قصد داشتند با موتورسیکلت به پیک نیک بروند، موجب برخورد ۵ خودرو با یکدیگر شدند.

شیرین کاری حادثه‌ساز

پاریس: ماجرا زمانی اتفاق افتاد که سرنشین عقب موتور برای شیرین کاری قصد داشت روی موتور بایستد و دوستش هم که در حال رانندگی بود سر خود را به عقب برگرداند تا این صحنه را ببیند.

اما همین بی‌توجهی موجب شد که موتور از چراغ قرمز عبور کند و ۵ دستگاه خودرو به شدت با یکدیگر برخورد کنند.

با این حال سرنشین‌های موتورسیکلت به طور معجزه‌آسایی از این حادثه جان سالم به در بردند و به جای بیمارستان به بازداشتگاه منتقل شدند. البته پلیس می‌گوید راننده ،مجرم اصلی است چون  حواسش به رانندگی نبوده است.

جریمه سازمان ترافیک

میشیگان: گیر افتادن در ترافیکی که به دلیل عملیات ساخت و ساز ایجاد شده بود، یک زن ماجراجو را واداشت تا برای سازمان ترافیک یک صورتحساب ۱۶ دلاری بفرستد.

این زن که به مدت ۵۰ دقیقه در ترافیک معطل شده بود، میزان بنزین مصرفی و هزینه آن را محاسبه کرد و همراه با نامه‌ای آن را برای سازمان ترافیک فرستاد.

او در این نامه به مشکلات ناشی از ترافیک از جمله هدر رفتن سوخت و آلودگی هوا اشاره کرد. البته سخنگوی این سازمان در نامه‌ای سرگشاده به اعتراض او پاسخ داد و گفت: سازمان ترافیک مسئول پرداخت هزینه بنزین هدر رفته در ترافیک نیست.

این در حالی است که این زن هم به رسانه ها گفت که به هیچ وجه قصد نداشته صورتحساب ۱۶ دلاری خود را وصول کند، بلکه تنها این اقدام را به صورت نمادین انجام داده است تا توجه مسئولان را به هدر‌رفتن بنزین در ترافیک جلب کند.

اشتباه در اعلام مرگ

مکزیکوسیتی: زنی که چندی قبل در بیمارستان بستری شده بود و پزشکان اشتباها او را مرده اعلام کرده بودند به دلیل مشکلاتی که برایش پیش آمده است، ادعای غرامت کرد. این زن ۶۷ ساله با درد از ناحیه قلب به بیمارستان مراجعه کرد و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد.

در همین حال بیمار دیگری نیز با اسم و فامیل مشابه در بیمارستان بستری شد اما پس از چند ساعت فوت کرد. مسئولان بیمارستان هم با توجه به تشابه اسمی، نام این زن را در فهرست بیماران فوت شده قرار دادند و به همین دلیل بیمه درمانی او قطع شد.

این زن بد شانس چند روز بعد از بیمارستان مرخص شد و هنگامی که برای دریافت هزینه درمان به بیمه مراجعه کرد، فهمید که او در واقع فوت شده است. در حال حاضر این زن به همراه شوهرش از این بیمارستان شکایت کرده و 3 هزار دلار غرامت می‌خواهند.

سر کار گذاشتن پلیس

فلوریدا: افزایش شمار افرادی که از طریق تماس‌های‌تلفنی بی‌مورد، ماموران پلیس را سر کار گذاشته و وقت آنها را تلف می‌کنند، مقامات را بر آن داشته تا برای حل این مشکل چاره‌اندیشی کنند.

از چندی پیش تا کنون برخی از افراد به بهانه‌های پیش پا افتاده و در مواردی که مداخله پلیس بی‌مورد است، با تلفن مستقیم ایستگاه‌های پلیس تماس گرفته و درخواست کمک می‌کنند.

اخیرا نیز در تازه‌ترین اقدام یک مرد ۴۷ ساله در تماس تلفنی با پلیس از آنها خواست به او کمک کنند چون یک دستگاه  بازی رایانه ای، پول خرد او را پس نداده است.

در همان روز یک مرد دیگر هم که سن و سال کمی نداشت از پلیس خواست بقیه‌ پول خردش را از باجه تلفن عمومی پس بگیرد. جالب است که هر ۲ نفر از حاضر نشدن پلیس در محل حسابی شاکی شده و آن را توهین به حقوقشان توصیف کردند.

کد خبر 60012

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز