دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۷:۰۲
۰ نفر

افزایش کم سابقه قیمت مواد غذایی در انگلیس باعث شده تا مردم این کشور به فکر نگهداری گاو و گوساله در باغچه‌های منازل خود بیفتند.

تامین غذای خانواده در باغچه

لندن: به گفته شهرداری، تاکنون صدها خانواده در مناطق مختلف انگلیس اقدام به نگهداری گاوهای کوچک در خانه‌های خود کرده‌اند.

یک زوج که هم اکنون یک گاو کوچک در باغچه خانه خود نگهداری می‌کنند، می‌گویند: ما بیم آن را داریم که در دراز مدت قادر به خرید مواد غذایی به دلیل افزایش قیمت نشویم، به همین دلیل گاو کوچکی در باغچه خانه پرورش می‌دهیم تا در صورت نیاز از گوشت و شیر آن استفاده کنیم.

برای نگهداری از گاو تنها به باغچه‌ای مملو از چمن و علف نیاز است.

خانه‌ای که با خاک یکسان شد

نیویورک: یک زوج هنگامی که به خانه خود مراجعه کردند شوکه شدند. داستان از این قرار بود که سقف خانه آنها در جریان توفان تخریب شده بود و این زوج قصد داشتند با تامین بودجه مورد نیاز، منزل تخریب شده را بازسازی کنند.

اما دیروز هنگامی که آنها همراه با تعمیرکار به منزل مراجعه کردند شوکه شدند چون خانه آنها با خاک یکسان شده بود. در واقع پیمانکار شهرداری با دریافت دستور کتبی این خانه را تخریب کامل کرده بود.

چندی پیش بازرسان شهرداری پس از بازدید از منطقه توفان‌زده به این نتیجه رسیدند که  صاحب این خانه از بازسازی آن منصرف شده است به همین دلیل دستور تخریب آن را صادر کردند.

به هر حال پس از شکایت این زوج قرار شده که یک خانه نیمه تخریب شده دیگر در اختیار این خانواده 5 نفری قرار بگیرد تا آنها بتوانند آن را بازسازی کنند.

راز قهرمانی سریع‌ترین مرد جهان

جامائیکا: بولت، دونده جامائیکایی که با شکستن رکورد جهانی دوی 100 متر، قهرمان این ماده در  المپیک شد راز موفقیت خود را فاش کرد. وی  گفت: صبح روز مسابقه ساعت 11 صبح از خواب بیدار شدم و برای صبحانه چند ناگت مرغ خوردم.

سپس برای 2 ساعت تلویزیون تماشا کردم . پس از آن باز هم به مدت 2 ساعت خوابیدم و قبل از اینکه برای شرکت در مسابقه فینال روانه ورزشگاه شوم با زهم چند ناگت خوردم تا انرژی بگیرم.

بولت در حالی این رژیم غذایی را برای خود در نظر گرفته بود که کارشناسان تغذیه رژیم غذایی دیگری را برای او تجویز کرده بودند. نکته جالب‌تر اینکه سریع‌ترین مرد جهان تا پس از پایان مسابقه و انجام دور افتخار متوجه نشده بود که رکورد جهان را شکسته است.

کارشناسان می‌گویند با توجه به فیزیک بدنی این ورزشکار وی دست‌کم تا یک دهه دیگر سریع‌ترین مرد جهان باقی خواهد ماند.

آزادی مرگبار

منچستر: یک راننده در انگلیس که به جرم  رانندگی تحت تاثیر نوشیدنی‌های الکلی دستگیر شده بود، جان خود را از دست داد.

هنگامی که وی با سرعت بسیار بالا مشغول رانندگی بود گشت پلیس او را متوقف کرد و از وی تست تنفسی به عمل آورد. نتیجه این تست نشان داد که وی تحت تاثیر نوشیدنی‌های الکلی رانندگی کرده و به همین دلیل او را بازداشت کردند.

این مرد شب را در زندان سپری کرد اما صبح روز بعد با قید وثیقه آزاد شد. او پس از آزادی بار دیگر پشت فرمان نشست و مجددا با سرعت بسیار بالا رانندگی کرد. به هر حال این مرد در طول مسیر زیر یک دستگاه تریلی رفت و بلافاصله جان باخت.

تحقیقات پلیس نشان داد که وی حین خروج از زندان کماکان تحت تاثیر مشروبات الکلی قرار داشت و فرمانده پاسگاه نمی‌بایست او را آزاد می‌کرد. قرار است در این زمینه تحقیق مفصلی انجام شود.

کد خبر 60920

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز