یکشنبه ۳ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۴:۱۳
۰ نفر

پلیس لندن از اینکه یک نوجوان 15 ساله توانسته به سادگی وارد فروشگاه سلاح سرد شود و یک شمشیر سامورایی خریداری کند، به شدت شگفت‌زده شده است.

پسربچه شمشیر باز

لندن:پس از این ماجرا پلیس تحقیقات گسترده‌ای را آغاز کرد و متوجه شد دست کم نیمی از فروشگاه‌ها بدون مشاهده کارت شناسایی به نوجوانان اسلحه‌های سرد می‌فروشند.

به همین منظور پلیس اعلام کرده است فروشندگان متخلف به 6 ماه حبس و پرداخت جریمه 5 هزار پوندی محکوم خواهند شد.

ماموران پلیس  به همه فروشندگان هشدار داده‌اند که حق ندارند به افراد زیر 18 سال اسلحه سرد بفروشند و در هر صورت باید کارت شناسایی درخواست کرده و مشخصات آن را ثبت کنند.

زندگی در فرودگاه

لندن: قاضی دادگاه، مشکل بی‌خانمانی و بیکاری یک سرآشپز را که در فرودگاه زندگی می کرد با حکم 15 ماه حبس، حل کرد.

این مرد 43 ساله از چندی پیش به این فرودگاه نقل مکان کرده بود و بار‌ها ماموران فرودگاه به او هشدار داده بودند که فرودگاه را ترک کنداما او همواره به این هشدار‌ها بی‌توجه بود تا اینکه مقامات فرودگاه به دادگاه شکایت کردند.

این در حالی است که این سرآشپز زمانی زندگی خوبی را سپری می‌کرد و سالانه 100 هزار دلار درآمد داشت اما بر اثر یک حادثه شغل خود را از دست داد و از آنجایی که نمی‌توانست اجاره آپارتمان خود را بپردازد، صاحبخانه او را بیرون انداخت.

البته این مرد چند بار از فرودگاه بیرون رفت تا کار پیدا کند اما موفق نشد و دوباره به فرودگاه بازگشت. به گفته وی، زندگی در فرودگاه برایش عادت شده و نمی‌تواند به میل خود فرودگاه را ترک کند. این مرد چند بار سابقه سرقت از فروشگاه فرودگاه را نیز در پرونده خود دارد. 

رانندگی مرد نابینا

پاریس: یک مرد نابینای فرانسوی به دلیل رانندگی‌تحت تاثیر مشروبات الکلی و بدون گواهینامه، 500  یورو جریمه شد.

البته صاحب این خودرو که او هم در حالت عادی قرار نداشت در کنار  راننده نابینا نشسته بود و به او می‌گفت چطور رانندگی کند. این در حالی است که خودرو همواره از مسیر خود منحرف می‌شد و ماموران راهنمایی و رانندگی به این خودرو مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

پلیس پس از استعلام گرفتن متوجه شد این مرد نابینای 25 ساله تا کنون 3 بار به دلیل رانندگی بدون گواهینامه جریمه شده است. به همین دلیل جریمه کم سابقه 500 یورویی را برای او در نظر گرفت و  صاحب خودرو را نیز به همین میزان جریمه کرد.

صاحب خودرو به ماموران پلیس گفت: از اینکه رانندگی یک مرد نابینا را مشاهده می‌کرده لذت برده و در طول مسیر فرمان خودرو در دست او بوده است.

تخم مرغ پخته در سوپر مارکت ها

لندن: برای نخستین بار در هفته جاری تخم‌مرغ‌های پخته آماده در سوپرمارکت‌ها به فروش می‌رسد. این در حالی است که تولید ‌کنندگان از سال‌ها پیش با صرف هزاران پوند سرمایه در تلاشند تا به روش تازه نگهداشتن تخم‌مرغ‌های پخته دست یابند و سرانجام موفق به حل این مشکل شدند.

به گفته کارشناسان، مساله اصلی، روش نگهداری است و بسته‌های وکیوم جدید این امکان را فراهم می کند تا تخم‌مرغ پخته برای مدت 12 روز تازه بماند.

تولید کنندگان این تخم مرغ‌ها معتقدند، آماده  مصرف بودن تخم مرغ‌ها مردم را به خوردن تخم‌مرغ تشویق می‌کند و این در حالی است که اخیرا تخم‌مرغ، کمتر در منوی غذای خانواده‌ها استفاده می‌شود.

کارشناسان می‌گویند تخم مرغ‌های پخته بهترین گزینه برای کارمندانی است که همیشه عجله داشته و زمانی برای پختن تخم مرغ در اختیار ندارند.

کد خبر 61458

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز