چهارشنبه ۶ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۶:۵۷
۰ نفر

یک پایگاه اینترنتی که گواهی پزشکی را با آرم خدمات بهداشت ملی انگلیس در معرض فروش قرار داده بود، موجی از جنجال و هیاهو دراین کشور ایجاد کرد. در واقع مردم با پرداخت 25 پوند این گواهی‌ها را می‌خرند.

 گواهی پزشک برای بیماران تقلبی

لندن: یکی از بازدیدکنندگان از این پایگاه اینترنتی که یک گواهی پزشک خریداری کرده است، گفت: من به دلیل مرخصی یک هفته‌ای مورد مواخذه رئیسم قرار گرفتم و اکنون با استفاده از این گواهی می‌توانم او را توجیه کنم. مشتریان این گواهی‌ها می‌توانند نوع بیماری و تعداد روز‌های مورد نیاز برای استراحت و  حتی بیمارستانی را که در آن بستری بوده‌اند ، مشخص کنند.

انفجار کلم

آلاسکا: یک کلم بسیار بزرگ که  توسط  زوجی کشاورز پرورش داده شده بود، مدت کوتاهی قبل از شرکت در مسابقه وزن‌کشی به منظور ثبت رکورد جهانی منفجر شد.

این کلم که یک متر و 83سانتی‌متر قطر داشت، دومین کلمی بود که طی 60 سال اخیر بیش از 45 کیلوگرم وزن داشت.  این زوج کشاورز اعلام کردند که این کلم بر اثر نوعی باکتری دچار عفونت شده و از داخل فاسد شده بود.

سگی که می‌خواست رأی بدهد

واشنگتن: سرانجام پس از مدتی کشمکش، دادگاه زنی را که نام سگ خود را در فهرست رای دهندگان ثبت کرده بود، بی‌گناه اعلام کرد.

این زن که پیش از این به پرداخت 240 دلار جریمه و چندین ساعت کار اجباری محکوم شده بود، هدف از این اقدام را به نمایش گذاشتن نظارت ناکافی بر هویت رای‌دهندگان اعلام کرد.

دی وی دی ارزشمند

میشیگان: زنی که بدون اطلاع همسرش یکی از دی‌وی‌دی‌های مورد علاقه او را در حراجی به فروش رسانده بود، دست کم هزار و 200 دلار ضرر کرد.

این زن دی‌وی‌دی  را همانگونه که در بسته‌اش قرار داشت به قیمت 10 دلار به یک مرد فروخت اما یک هفته بعد شوهر این زن سراغ دی‌وی‌دی را از او گرفت و وقتی فهمید همسرش چه بلایی سر این دی‌وی‌دی آورده است به شدت عصبانی شد.

او گفت که برای سفر خانواده‌اش در تعطیلات کریسمس هزار و 200 دلار پس‌انداز کرده و برای اینکه همسرش را غافلگیر کند این پول را در جعبه دی‌وی‌دی  پنهان کرده بود.

این زن پس از شنیدن  اظهارات همسرش بسیار غمگین شد و اکنون در گفت و گو با رسانه‌ها ابراز امیدواری کرده است تا مردی که این دی‌وی‌دی  را خریده است، مبلغی را که در بسته دی‌وی‌دی جاسازی شده بود، پس بدهد.

محرومیت از بازی بیسبال

نیویورک: مربی تیم بیسبال نوجوانان اعلام کردکه از این پس یکی از اعضای این تیم که یک پسر بچه 9 ساله است ، نمی‌تواند در بازی‌ها شرکت کند.

به گفته وی این پسر‌بچه قدرت فوق‌العاده‌ای دارد و با فشار بسیار زیادی به توپ ضربه می‌زند به نحوی که احتمال آسیب‌دیدگی جدی برای همبازی‌های او وجود دارد.

زد و خورد بر سر رایانه

فلوریدا: پلیس می‌گوید یک پسر 15 ساله به دلیل تغیراتی که خانواده‌اش در سیستم رایانه او داده بودند به زد و خورد شدید با مادر و برادر کوچک‌ترش پرداخت و آنها را روانه بیمارستان کرد.

به گزارش پلیس، این پسربچه از نظر روانی سالم است اما آنقدر به رایانه‌اش وابستگی داشته که یک تغییر کوچک در آن، او را به شدت عصبانی کرده است.

کد خبر 61809

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز