جمعه ۸ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۷:۲۶
۰ نفر

سارقی که قصد داشت از دست پلیس آمریکا فرار کند به دلیل گشاد بودن بیش از حد شلوارش و اینکه تلاش می‌کرد آن را از زیر دست و پای خود جمع کند، توسط ماموران دستگیر شد.

دردسر شلوار گشاد

آتلانتا: این سارق پس از سرقت از یک فروشگاه سوار خودروی خود شد که پلیس به تعقیب او پرداخت. سرانجام پلیس توانست او را در یک بزرگراه متوقف کند اما او از خودرو پیاده شد و پا به فرار گذاشت.

این پسر جوان  به اندازه‌ای سریع می‌دوید که ماموران پلیس نمی‌توانستند به او برسند. با این حال، شلوار این پسر 21ساله به اندازه‌ای گشاد بود که او مجبور می‌شد در بین راه بایستد تا شلوارش را بالا بکشد و همین توقف‌ها موجب شد که ماموران بتوانند به او برسند و وی را دستگیر کنند.

عروسی که ناخن بلعید

نیویورک: بلعیدن  ناخن موجب شد که مراسم ازدواج پر هزینه یک زوج به تاخیر بیفتد. این ماجرا زمانی اتفاق افتاد که عروس خانم که عاشق ماکارونی بود به یک فروشگاه رفت و چند بسته ماکارونی آماده برای شام خریداری کرد.

او ماکارونی‌ها را به خانه آورد و برای آخرین شامی که بنا بود در دوران مجردی بخورد، از دوستانش هم خواست به خانه وی بیایند. سپس همه در کنار هم ماکارونی خوردند و  میهمانی تمام شد اما چند ساعت بعد والدین عروس او را به دلیل دل‌درد شدید  به بیمارستان انتقال دادند.

پزشکان علت وخیم بودن حال او را بلعیدن چند قطعه ناخن عنوان کردند. این دختر جوان به پزشکان گفت: در بین ماکارونی‌ها قطعات سفتی وجود داشت اما به گمان اینکه ماکارونی ها نپخته است آنها را فرو می‌دادم تا دوستانم متوجه نشوند.

به این ترتیب عروس به اتاق عمل منتقل شد و مراسم ازدواج او دست کم یک ماه به تاخیر افتاد.

غمگین‌ترین شهر بریتانیا

شفیلد: تحقیقات نشان می‌دهد، ادینبرا که یکی از شهر‌های مورد علاقه گردشگران است، غمگین‌ترین شهر بریتانیا برای اقامت به شمار می‌آید.

این در حالی است که در مورد گلاسکو،  نیز اظهارات مشابهی مطرح می‌شود و عده‌ای این شهر را بسیار مرده و غمگین توصیف می‌کنند اما باز هم وضعیت گلاسکو در مقایسه با ادینبرا بهتر است و در رتبه 111 جدول قرار دارد درحالی که ادینبرا رتبه 273 را از نظر سطح شادی به خود اختصاص داده است.

کارشناسان این نکته را خاطرنشان می‌کنند که تعیین درجه شادی در شهر‌ها بسیار دشوار است، زیرا عوامل متعددی باید مورد توجه قرار گیرد.

به گفته کارشناسان یکی از دلایلی که مردم در ادینبرا به افسردگی دچار می‌شوند استشمام بوی زغال سنگ و مه غلیظی است که آسمان شهر را در انحصار خود قرار داده است. این در حالی است که در گذشته، ادینبرا یکی از شاد‌ترین شهر های بریتانیا محسوب می‌شده است.

زایمان در آسمان

هنگ کنگ: یک پزشک  توانست در هواپیما به زنی که در حال زایمان بود کمک کند تا فرزند خود را به دنیا بیاورد.

این پزشک به عنوان مسافر در هواپیمایی که عازم هنگ کنگ بود حضور داشت که ناگهان خلبان اعلام کرد اگر پزشکی در بین مسافران حضور دارد، برای کمک به زایمان یکی از مسافران به کابین خلبان برود.

به این ترتیب 3 متخصص کلیه، ارتوپدی و جراح همراه این پزشک که متخصص زنان و زایمان بود به کابین خلبان مراجعه کردند. این پزشک به خبرنگاران گفت: من به همراه 3 پزشک دیگر تیم پزشکی تشکیل دادیم و نوزاد را در سلامتی کامل به دنیا آوردیم.

به گفته این پزشک زایمان 6 هفته زود‌تر از موعد مقرر انجام شده است و هم اکنون حال مادر و نوزاد خوب است. گفتنی است، این هواپیما پس از زایمان این زن در استرالیا فرود اضطراری انجام داد تا مادر و نوزاد به بیمارستان منتقل شوند.

کد خبر 61896

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز