جمعه ۱۵ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۹:۰۴
۰ نفر

پاریس: آسیب‌دیدگی مکرر دانش‌آموزان یک مدرسه بر اثر اصابت ضربه توپ گلف موجب شده است که والدین آنها علیه زمین گلفی که در نزدیکی مدرسه‌شان قرار دارد به دادگاه شکایت کنند.

والدین این دانش‌آموزان می‌گویند توپ‌های گلف ازتوری فلزی اطراف زمین رد شده و  وارد حیاط مدرسه می‌شود. این در حالی است که مدیر این زمین اعلام کرده است به هیچ وجه قصد تعطیل کردن باشگاهش را ندارد.

او می‌گوید چند سال قبل با مدیر مدرسه مجاور برای راه‌اندازی این باشگاه به توافق رسیده است. از سوی دیگر حدود 25 هزار دلار برای بالاتر بردن توری‌های اطراف زمین هزینه شده است تا توپ‌ گلف از زمین بیرون نرود.

ترفند جالب برای فروش خانه

میشیگان: اوضاع نابسامان بازار مسکن موجب شده است که فروشندگان از هر ترفندی برای جذب مشتری و فروش ملک استفاده کنند. برای مثال انواع و اقسام تبلیغات و حتی فروش خانه‌ها زیر قیمت از جمله روش‌های جذب مشتری است.

اما اخیرا یک زوج میانسال برای ترغیب مشتریان به منظور خرید ملکشان دست به اقدام جالبی زده‌اند. آنها یک آگهی چاپ کرده و روی آن نوشته‌اند، هرکسی خانه عروسکی ساخته شده در حیاط این خانه را بخرد، می‌تواند کل این خانه 4 خوابه را بدون پرداخت پول، صاحب شود.

خانه عروسکی واقع در این خانه سال‌ها پیش توسط پدربزرگ این خانواده برای نوه‌هایش ساخته شد. جالب است که این خانه عروسکی حتی آب و برق هم دارد و نوه‌ها در این خانه که همانند یک خانه واقعی همه امکانات را دارد، عروسک‌بازی می‌کردند.

در حال حاضر این خانه عروسکی169 هزار دلار قیمت‌گذاری شده است در حالی  که کل خانه بسیار بیشتر از این رقم می‌ارزد.

فراموشکاری سارق

اوهایو:  سارق جوانی که از جیب یک مرد کارت اعتباری‌اش را سرقت کرده بود با اشتباه خودش به دام افتاد. این سارق فراموشکار پس از سرقت این کارت به فروشگاه رفت و با آن خرید کرد اما روی رسید، اسم و فامیل واقعی خودش را نوشت.

در همین حال مالباخته نیز با پلیس تماس گرفت و از سرقت کارتش خبر داد. ماموران پلیس هم پس از مراجعه به فروشگاه و مشاهده اسم و فامیل سارق مستقیما به در خانه او رفته و دستگیرش کردند.

اسکیت‌سواری با موتور

برلین: این روز‌ها پلیس به دنبال جوانی است که با چسبیدن پشت موتورسیکلت‌های در حال حرکت در بزرگراه‌ها با سرعت سرسام‌آوری اسکیت‌سواری می‌کند.

این جوان 21 ساله که تصویر این اقدام خطرناکش توسط دوربین‌ها ضبط شده است بار‌ها به همین شیوه از دست ماموران فرار کرده است.

خودروی نحس

پنسیلوانیا: نحس بودن خودروی یک زن موجب شده است که او همواره دیر به مقصد برسد. این زن می‌گوید در طول مسیر همه ماموران راهنمایی و رانندگی که خودروی او را مشاهده می‌کنند، دستور توقف می‌دهند.

او می‌گوید با وجود اینکه همه قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و در سابقه خود هیچ تخلفی ندارد، باز هم پلیس به این خودرو مشکوک است. به گفته وی ماموران پلیس معتقدند از این خودرو در چند فقره سرقت استفاده شده است.

خودروی این زن پس از هر بار توقف در کنار خیابان به دقت توسط ماموران بازرسی می‌شود اما آنها دست آخر چیزی پیدا نمی‌کنند و از این زن عذرخواهی می‌کنند.

وی به خبرنگاران گفت: همیشه مجبورم زمان این توقف‌ها را در نظرگرفته و دست کم یک ساعت زود‌تر به سمت مقصد موردنظر  حرکت کنم تا به موقع برسم.  

کد خبر 62535

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز