چهارشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۹:۲۹
۰ نفر

دالاس: یک مرد 54 ساله اخیرا کتابی را به رشته تحریر در‌آورده که در آن تاریخچه 36 سال چاقی خود را شرح داده است.

این مرد کتاب خود را همزمان با خوردن 23 هزارمین همبرگر زندگی‌اش، منتشر کرد. او با نگاه داشتن همه فاکتور‌ها، ثابت کرده است که در 36 سال اخیر هر روز یک همبرگر
نوش جان کرده است.

این مرد که از نظر فیزیکی سالم به نظر می‌رسد به خبرنگاران گفت: نزدیک به 4 دهه پیش به خودم قول دادم که هر روز یک همبرگر بخورم و تحت هر شراطی از بیماری گرفته تا مسافرت سر قول خودم باقی بمانم.

وی ادامه داد: در طول این سال‌ها بزرگ‌ترین دغدغه زندگی ام این بود که بتوانم همبرگر بخورم و شعار هر روز من این بود که همبرگر، بهترین چیز است.

سیاستمدار سارق

نیویورک: یک سیاستمدار برجسته به اتهام سرقت هندوانه 3 دلاری از مزرعه یک کشاورز تحت تعقیب قانونی قرار گرفت. قاضی دادگاه اعلام کرده است که در صورت اثبات جرم، این مرد به 30 ماه زندان محکوم می‌شود.

ماجرا زمانی اتفاق افتاد که این سیاستمدار در یک ظهر گرم تابستانی در راه رفتن به فروشگاه بود که از کنار یک مزرعه هندوانه عبور کرد. او که به شدت تشنه بود، تصمیم گرفت یکی از هندوانه‌های شیرین و خوشمزه را بچیند و برای رفع تشنگی آن را بخورد.

اما هنگامی که او در حال چیدن هندوانه بود، مزرعه دار از فاصله دور این صحنه رادید و با پلیس تماس گرفت. گفتنی است این سیاستمدار پس از مشاهده پلیس هندوانه را در صندوق عقب خودرو گذاشت.

اما پلیس متوجه شد و او را بازداشت کرد. این مرد به خبرنگاران گفت: دلیل دستگیری وی انگیزه‌های سیاسی است چون او گمان نمی‌کرده که چیدن یک هندوانه ارزان‌قیمت از یک مزرعه جرم محسوب شود.

خودرو در اتاق نشیمن

نیوجرسی: راننده جوانی که تحت تاثیر  مواد مخدر  با سرعت سرسام آوری در حال رانندگی بود  وارد  یک خانه شد.

او که با سرعت غیر مجاز رانندگی می‌کرد، پس از یک پیچ، کنترل خودرو را از دست داد و به حصار حیاط یک خانه ویلایی برخورد کرد.

او پس از شکستن حصار‌ها وارد حیاط شد و پس از برخورد به دیوار چوبی خانه مستقیما به داخل آن  رفت. گفتنی است که این خودرو در حالی با سرعت وارد اتاق نشیمن شد که مالک این خانه مشغول تماشای تلویزیون بود.

اما خودرو در فاصله چند سانتی‌متری او متوقف شد و به وی آسیبی نرسید. با این حال راننده جوان به سرعت از خودرو پیاده شد و قصد فرار داشت که صاحب خانه اسلحه‌ای را که در کمد حمام پنهان کرده بود، بیرون آورد و به تهدید او پرداخت.

به هر حال صاحبخانه  توانست تا سر رسیدن پلیس، این پسر خلافکار را در حالی که
هر 2 دستش را بالا گرفته بود، سر پا نگه‌دارد. 

مادر و پسر خلافکار

مکزیکوسیتی: مادر و پسری که همراه با یکدیگر دست به سرقت می‌زدند در تازه‌ترین پروژه سرقتی که طراحی کرده بودند به واسطه اشتباه خودشان دستگیر شدند.

این مادر و پسر پس از سرقت از یک فروشگاه به طور ماهرانه‌ای یک خودروی پلیس را سرقت کرده و پس از پوشیدن لباس فرم ماموران با خیال راحت به سمت خانه خود راهی شدند.

اما در بین راه مرکز پلیس از طریق بی‌سیم از راننده خودرو خواست که موقعیت خود را اعلام کند. این مادر و پسر که  گمان نمی‌کردند اعلام کد محلی که در آن حضور دارند به دستگیری آنها منجر شود، نخستین عددی را که به ذهنشان رسید، اعلام کردند.

اما مرکز پلیس که پاسخ درستی دریافت نکرده بود به ماجرا مشکوک شد و پس از ردیابی خودرو این مادر و پسر سارق را دستگیر کرد. آنها پس از دستگیری گفتند که به هیچ وجه به فکر قطع ارتباط بی‌سیم با مرکز پلیس نیفتاده‌ بودند.

کد خبر 63051

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز