یکشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۹:۲۰
۰ نفر

برلین: ماموران آتش نشانی که در حال خالی کردن آب از یک خانه بودند با یک مار 3 متری در این خانه برخورد کردند.

 این ماجرا زمانی اتفاق افتاد که ماموران آتش‌نشانی لوله مکنده آب را وارد ساختمان کردند تا با خالی کردن آب از فضای ساختمان از تخریب بیشتر آن جلوگیری کنند.

زیرا به دنبال ترکیدگی لوله ساختمان، اتاق‌ها تا ارتفاع یک متری پر از آب شده بود. اما در حالی که لوله‌ها عمل مکش آب را انجام می‌دادند، ناگهان عملیات متوقف شد.

به گفته ماموران پس از بررسی موضوع آنها متوجه شدند که دم یک مار غول‌پیکر در لوله‌ها گیر کرده است. این در حالی است که به گفته کارشناسان، امکان ندارد که مار از لوله آب ترکیده بیرون آمده باشد زیرا قطر این لوله‌ها از بدن مار کمتر است. 

شباهت به هری پاتر

دهلی نو: شباهت بیش از اندازه نام یک فیلم هندی به فیلم محبوب کودکان به نام هری پاتر موجب شد که نمایش این فیلم هندی تا اطلاع ثانوی به تعویق بیفتد. این در حالی است که بنا بود این فیلم روز گذشته در سالن های سینما به نمایش در بیاید.

کارگردان این فیلم با اشاره به اینکه املای نام این دو فیلم با یکدیگر متفاوت است و تنها هنگام تلفظ، نام‌ها شبیه به یکدیگر به نظر می‌رسند به خبرنگاران گفت: ما این فیلم را در سال 2005 نامگذاری کردیم و داستان فیلم به کلی با داستان هری پاتر متفاوت است.

از سوی دیگر زبان شناسان در اعتراض به توقیف این فیلم گفتند که هری در زبان هندی به معنای پسر است و پاتر هم یک نام معروف در بین هندی‌ها به شمار می‌آید.

با این حال دادگاه اعلام کرده است که هری پاتر هندی دست کم تا پایان ماه جاری میلادی مجوز نمایش نخواهد داشت.

هیتلر به برلین بازگشت

برلین: بازگشت مجسمه هیتلر به برلین، موجی از انتقاد‌ها را در پی داشته است. مقامات می‌گویند پس از اینکه سر این مجسمه کنده شد، اکنون بار دیگر این مجسمه به برلین رفته تا در موزه‌ای به نمایش درآید.

البته فعلا بنا بر دلایل امنیتی به بازدید‌کنندگان اجازه داده نمی‌شود که به محوطه موزه وارد شوند.

ماجرای چتر 5 هزار دلاری

نیویورک: صاحب یک رستوران از هنرپیشه‌ای که ادعا کرده بود چتر 5 هزار دلاری‌اش در رستوران او خراب شده، به دادگاه شکایت کرد. این هنرپیشه پس از رفتن به رستوران او ادعا کرد چتری که قبلا شکسته بود در این رستوران از وسط به دو نیم شده است.

اما صاحب رستوران که برای اثبات کذب بودن این ادعا شاهد داشت به دادگاه رفت و اکنون می‌خواهد یک میلیون دلار از این هنرپیشه به دلیل توهین به آبرویش غرامت بگیرد.

کتک زدن کانگورو

سیدنی: مقامات حیات وحش استرالیا به دنبال شکارچی‌ای هستند که یک کانگورو را کتک زده است. مقامات هنگامی از این موضوع با خبر شدند که فیلم ضبط شده توسط دوست این مرد به دست آنها افتاد.

در این فیلم تصویر شکارچی دیده می‌شود که با ضربات مشت و لگد به جان کانگورو افتاده و دوستش نیز در حال ضبط فیلم به حرکات او می‌خندد. این کتک کاری تا جایی پیش می‌رود که کانگورو از هوش رفته و روی زمین می‌افتد.

این در حالی است که مقامات حیات وحش در بیانیه‌ای خواستار دستگیری هرچه سریع‌تر این مرد شده‌اند. به گفته آنها تنها یک انسان سنگدل می تواند حیوانی کوچکتر از خود را کتک بزند و این مرد در صورت دستگیری با اشد مجازات مواجه خواهد شد.

از سوی دیگر گروهی از حامیان حقوق حیوانات نیز خواستار دستگیری افرادی شده‌اند که در قراردادن این فیلم روی پایگاه اینترنتی نقش داشته اند.

کد خبر 63369

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز