سه‌شنبه ۱۹ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۷:۵۱
۰ نفر

اوهایو: زنی که اعانه‌های کلیسا را سرقت کرده بود با عذرخواهی دوره زندان خود را کوتاه‌تر کرد

 این زن پولی را که مردم برای اعانه جمع کرده بودند از صندوق سرقت کرد اما در حال خروج از کلیسا توسط پلیس دستگیر شد.

به هر حال قاضی دادگاه در ابتکاری جالب اعلام کرد در صورتی که او به صورت علنی از مردم پوزش بخواهد، دوره زندان کوتاه‌تری را در زندان سپری خواهد کرد.

به همین دلیل این زن به کلیسا بازگشت و با تکرار این جمله که «من پول کلیسا را دزدیده‌ام» از مردم عذر‌خواهی کرد.

در این بین حاضران نیز اعلام کردند که او را بخشیده‌اند و قاضی حکم زندان 3 ماهه او را به 10 روز کاهش داد. این زن اعتراف کرد حتی فکرش را هم نمی‌کرد که مردم او را ببخشند.

همسر سنگدل

نیویورک: زنی که برای آسیب زدن به همسر سابقش 2 مرد قوی‌هیکل را استخدام کرده بود، توسط پلیس دستگیر شد. این زن پس از سال‌ها اختلاف و مشاجره با همسرش از او جدا شد اما این مرد مدت کوتاهی پس از طلاق به سراغ انجام عمل‌های زیبایی روی صورتش رفت و بینی خود را عمل کرد.

این زن 47 ساله که از اقدامات شوهر سابقش به شدت عصبانی شده بود، به 2 مرد قوی هیکل پول داد تا بینی شوهرش را بشکنند. البته پیش از اینکه این افراد دست به کار شوند، یکی از دوستان این زن ماجرا را به پلیس اطلاع داد و آنها این زن را دستگیر کردند.

گفتنی است که 2 مردی که استخدام شده بودند به پلیس گفتند که  این زن از آنها خواسته بود علاوه بر شکستن بینی شوهر سابقش او را به اندازه‌ای کتک بزنند که به حال اغما برود یا تا آخر عمر ویلچر نشین شود. در صورت اثبات جرم، این زن به چند سال زندان محکوم خواهد شد.

سرنوشت یکسان

میشیگان: پسر یک خانواده پس از اینکه در رشته‌ای که پدرش در آن تحصیل کرده بود در دانشگاه قبول شد، متوجه شد که به طور کاملا اتفاقی در همان اتاقی ساکن شده که پدرش در آن ساکن بود.

این پسر جوان یکی از اتاق‌های خوابگاه دانشگاه را اجاره کرد و هنگامی که عکس‌های گرفته شده در این اتاق را برای پدرش فرستاد، فهمید این همان اتاقی بوده که پدرش  30سال قبل هنگام تحصیل در آن ساکن بوده است.

کار رایگان

کالیفرنیا: شهردار سابق یک شهر  اعلام آمادگی کرد بدون دریافت حقوق در شهرداری شهری که به آن نقل مکان کرده، خدمت کند.

جالب است که مقامات شهرداری به این زن 70‌ساله پیشنهاد حقوق ماهانه 10 هزار دلار داده بودند تا در شهرداری کار کند. شهردار می‌گوید: شیفته طبیعت این شهر است.

خانه بدون پلاک

لندن: یک زوج انگلیسی اعلام کردند که از آنها درخواست شده به دلایل بهداشتی و امنیتی پلاک خانه خود را تعویض کنند. پلاک این خانه که روی یک سنگ بزرگ حک شده از 30‌سال پیش بالای سردر این خانه قرار دارد.

اما مقامات اعلام کرده‌اند با توجه به احتمال سقوط این پلاک بر سر عابران، باید هرچه زودتر این پلاک از سردر خانه برداشته شود. نکته جالب دیگر اینکه از این زوج خواسته شده گیاهان آپارتمانی خود را نیز از محل خارج کنند؛

به این دلیل که می‌تواند سلامتی ساکنان را تهدید کند. این زوج کهنسال علاقه زیادی به پرورش گیاهان دارند و راهرو‌های آپارتمان محل سکونت خود را مملو از انواع و اقسام گیاهان کرده‌اند.

آنها در اعتراض به این درخواست گفتند: نمی‌توانیم باور کنیم که  از ما می‌خواهند گیاهانی را که مدت‌ها برای پرورش آنها زحمت کشیده‌ایم به مکان دیگری منتقل کنیم.

کد خبر 62946

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز