دوشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۸:۲۷
۰ نفر

بازدید‌کنندگان از باغ وحشی در ژاپن از مشاهده 3 خرس قطبی سبزرنگ در این باغ وحش متعجب شده‌اند.

خرس قطبی سبز رنگ

توکیو: این در حالی است که خرس‌های قطبی همیشه سفید بوده و  برخی با مشاهده رنگ سبز پوست آنها گمان می‌کنند که این خرس‌ها به بیماری ناشناخته‌ای دچار شده‌اند.

اما مقامات باغ وحش اعلام کردند که این خرس‌ها به هیچ وجه بیمار نشده‌اند بلکه بازیگوشی آنها موجب شده که رنگ پوستشان تغییر کند.

به گفته آنها خرس‌ها که از گرمای تابستان کلافه شده بودند، چشم ماموران را دور دیده و پیش از تمیز کردن استخر وارد آن شده‌اند.

این در حالی است که مایعی سبز رنگ در آب کثیف استخر وجود داشته که موجب شده پوست این حیوانات رنگ بگیرد. 

مار در هواپیما

دهلی‌نو: پیدا شدن یک مار در هواپیما، تاخیر چند ساعته در پرواز این هواپیمای مسافربری ایجاد کرد. خدمه پرواز در حین بازدید هواپیما، متوجه یک مار شدند که زیر یکی از صندلی‌ها جا خوش کرده بود.

آنها بلافاصله دست به کار شدند تا این مار را به دام بیندازند. اما مار به سرعت از این سو به آن سو می‌رفت و دسترسی به آن غیر ممکن شده بود. این در حالی بود که مسافران معترض به این تاخیر در فرودگاه دست به تحصن زده بودند و مقامات فرودگاه ناچار بودند هرچه سریع‌تر مار را به دام بیندازند تا امکان پرواز هواپیما وجود داشته باشد.

هرچند پس از چند ساعت این ماربزرگ به دام افتاد اما شرکت‌هواپیمایی از ترس به خطر افتادن اعتبار خود اعلام کرد که مار دستگیر شده بزرگ و خطرناک نبوده است. در حال حاضر تحقیقات در مورد اینکه مار چگونه توانسته وارد هواپیما شود، ادامه دارد اما مسافران غرامت می‌خواهند. 

پول درآوردن از پست الکترونیک

نیویورک: یک دانشجو توانست با استفاده از پست الکترونیک خود، مخارج تحصیلش را تامین کند. این پسر جوان در وب سایت خود شرح حال مختصری از زندگی‌اش را قرار داد.

او در این وب سایت نوشت که مادرش دچار معلولیت است و پدرش نیز برای تامین مخارج زندگی 3 شیفت کار می‌کند و او نمی‌تواند هزینه تحصیل در دانشگاه را بپردازد.

این پسر دانشجو از همه افرادی که از این وب سایت بازدید می‌کنند درخواست کرد که 2 دلار و 50 سنت به حساب او واریز کنند تا بتواند هزینه تحصیل در رشته مورد علاقه دانشگاهی را بپردازد.

نکته جالب این است که او در کمال صداقت اعلام کرد نمی‌تواند پولی که افراد به حسابش می‌ریزند را به آنها باز گرداند.

با این وجود2 هزار نفر مبلغ مورد نظر را به حساب این پسر جوان واریز کردند. گفتنی است که او متعهد شده برای تشکر از این افراد تکه‌هایی از کلاه و لباس فارغ‌التحصیلی از دانشگاه را بفرستد.

محافظ سر به هوا

لندن: محافظ مسلح یکی از مقامات سیاسی که مسئولیت حفظ امنیت او را بر‌عهده دارد با بی‌دقتی تمام، اسلحه خود را جا گذاشت.

این ماجرا زمانی اتفاق افتاد که این مرد تنومند در فرصتی چند دقیقه‌ای که برای استراحت پیدا کرده بود به یک رستوران رفت تا غذا بخورد اما پس از صرف غذا در حالی رستوران را ترک کرد که اسلحه پر و آماده شلیکش را روی میز جا گذاشته بود.

شاهدان عینی می‌‌گویند این اسلحه دست‌کم 20 دقیقه روی میز بود تا اینکه پیشخدمت متوجه آن شدو به مدیر رستوران اطلاع داد.

این در حالی است که این محافظ نیز به ماموران پلیس مراجعه کرده بود چون نمی‌دانست اسلحه خود را کجا گذاشته است اما پیش از اینکه ماموران پلیس دست به کار شوند، تماس تلفنی صاحب رستوران مشخص کرد که این اسلحه کجا جا مانده است. احتمالا این محافظ از کار برکنار خواهد شد.

کد خبر 62853

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز