یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۶:۵۴
۰ نفر

۳ فرد شیاد به اتهام تظاهر به اینکه روز تولدشان است توسط پلیس آمریکا دستگیر شدند.

سوء استفاده از سالروز تولد

منهتن: این 3 جوان که بین 20 تا 30 سال سن داشتند به یک رستوران رفتند که اعلام کرده بود به مشتریان در روز تولدشان، غذای رایگان می‌دهد.

آنها با دستکاری کپی کارت شناسایی وانمود کردند که هر3 در یک روز به دنیا آمده‌اند و با توجه به اینکه غذای آنها رایگان محاسبه می‌شد، گران‌ترین غذا را سفارش دادند.

اما مدیر رستوران به آنها مشکوک شد و درحالی که مشغول صرف غذا بودند، تاریخ تولدشان را از پلیس استعلام کرد. پس از استعلام مشخص شد که هیچ یک از آنها در آن روز به دنیا نیامده‌اند. به همین دلیل این افراد شیاد  مجبور شدند بهای گران ترین غذا را بپردازند.

انگشت در بوقلمون پخته

فلوریدا: خانواده‌ای که برای شام خود یک بوقلمون پخته سفارش داده بودند با یک انگشت قطع شده در غذای سفارش داده شده مواجه شدند. این خانواده در حال صرف شام بودند که ناگهان پسر کوچک خانواده یک چسب زخم در بشقاب خود پیدا کرد.

او سپس هیجان‌زده فریاد زد تا پدر و مادرش هم این جسم خارجی را در شام او ببینند. پدر خانواده پس از مشاهده چسب زخم، سراغ دیگر بشقاب‌ها رفت و محتویات آنها را وارسی کرد.

اما سرانجام در داخل شکم بوقلمونی که در ظرف باقی‌مانده بود، تکه قطع شده‌ای از یک انگشت را پیدا کرد. او بلافاصله ماموران بهداشت را خبر کرد و آنها با آزمایش قطعه‌ای از انگشت، متوجه شدند که متعلق به انسان است.

در حال حاضر این خانواده یک وکیل کارکشته استخدام کرده‌اند تا بتوانند غرامت قابل توجهی از صاحب رستورانی که بوقلمون آماده را به خانه آنها فرستاده بود، بگیرند.

اعتیاد به سرقت از پارکومتر‌ها

نیویورک: یک مرد 34 ساله اهل نیویورک که تاکنون 7بار به دلیل سرقت از پارکومتر‌ها دستگیر شده‌ است، بار دیگر توسط پلیس بازداشت شد. این مرد در یک روز 87 پارکومتر را از جا کنده و فرار کرد.

این در حالی است که پلیس می‌گوید برای از جاکندن این تعداد پارکومتر به 15 کارگر،
2ساعت ونیم زمان و 2 کامیون نیاز است. نکته قابل توجه این است که این سارق تنها به پارکومتر‌هایی دستبرد می‌زده که مقدار زیای سکه درون آنها بوده است.

از سوی دیگر پلیس در تعجب است که او چگونه  توانسته ارزش محتویات پارکومتر‌ها را برآورد کند و بدون کمک دیگران آنها  را از جا در بیاورد. همسایگان این مرد می‌گویند که او معتاد به مواد مخدر است و برای تامین هزینه مواد خود دست به سرقت پارکومتر‌ها می‌زند.

این سارق همیشه پارکومتر‌های خالی را در انباری خانه مادرش پنهان می‌کرد.

سر گاو در ماشین لباسشویی

لندن: انجمن حمایت از حقوق حیوانات اعلام کرد که توانسته است سر یک گاو را از ماشین‌لباسشویی خارج کند.

این ماجرا زمانی اتفاق افتاد که گاو کم‌سن و سالی که در نزدیکی یک دهکده زندگی می‌کرد، وارد خانه یکی از ساکنان شد و به گمان اینکه در ماشین  لباسشویی این خانه چیزی برای خوردن وجود دارد، سر خود را داخل آن فرو کرد.

اما سر گاو بخت برگشته داخل ماشین لباسشویی گیر کرد و صاحبخانه مجبور شد برای نجات گاو و جلوگیری از آسیب‌ دیدن بیشتر ماشین لباسشویی‌اش با انجمن حمایت از حیوانات تماس بگیرد.

با این حال ماموران وقتی در محل حاضر شدند چاره‌ای جز برش دادن ماشین لباسشویی برای بیرون آوردن سر گاو پیش رو نداشتند. رئیس این ماموران به خبرنگاران گفت: این عجیب‌ترین عملیات امدادی بود که تاکنون برای نجات جان یک حیوان انجام داده‌ایم.

کد خبر 62112

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز