شنبه ۹ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۷:۰۵
۰ نفر

یک مرد معلول آلمانی که پس از مصرف نوشیدنی‌های الکلی اقدام به راندن ویلچر خود کرده بود، توسط پلیس دستگیر و ویلچر او توقیف شد.

توقیف ویلچر موتوری

برلین: این جوان 20 ساله قصد داشت با ویلچر سوار اتوبوس شود تا به خانه‌اش برود اما او به اتوبوس نرسید و تصمیم گرفت راه خانه را با ویلچرش که موتور‌دار بود طی کند.

اما پلیس او را در میانه راه متوقف کرد و پس از آزمایش تنفس از این جوان متوجه شد وی در حالت عادی قرار ندارد.

این مرد ماجرا را برای پلیس شرح داد اما ماموران به او گفتند با توجه به اینکه ویلچرش از نوع موتور‌دار است، باید همانند سایر رانندگان وسایل نقلیه موتوری با او برخورد شود. به همین دلیل ویلچر این جوان توقیف شد و او تا یک ماه آینده باید از ویلچر دستی استفاده کند. 

طلاق سالمندان

لندن: تحقیقات نشان می‌دهد که طی 10 سال اخیر آمار طلاق در بین جمعیت بالای 60 سال انگلیس افزایش چشمگیری یافته است. آمار حاکی از آن است که تنها در سال 2007 بیش از 13 هزار زوج بالای 60 سال انگلیسی به ازدواج خود پایان داده‌اند.

این در حالی است که این میزان در سال 2006 حدود 13 هزار زوج و در سال 1997 نزدیک به 9 هزار زوج بوده است.

به گفته کارشناسان یکی از مهمترین دلایل طلاق در این سن فرزندان هستند؛ چرا که خیلی از زوج‌ها که دچار اختلاف هستند ترجیح می دهند تا زمانی که فرزندان آنها خانه پدری را ترک نکرده‌اند با یکدیگر زندگی کنند.

اما معمولا همه فرزندان تا زمانی که پدر و مادر 60 ساله می‌شوند، به دنبال زندگی خود می‌روند و تنها بهانه زندگی مشترک در بین این زوج‌ها از بین می‌رود.

همچنین  افزایش طول عمر نیز یکی دیگر از عواملی است که برخی از زوج‌ها را به طلاق  و شروع زندگی تازه ترغیب می‌کند.

دردسر  بلندی قد

لندن: قد بلند‌تر از متوسط یک پسر نوجوان موجب شد که او از خوردن غذای مخصوص نوجوانان منع شود. پدر این پسر او را به همراه برادر 8 ساله‌اش به یک رستوران چینی برد تا تولد آنها را جشن بگیرد.

به همین منظور 2 غذای مخصوص نوجوانان که دارای تخفیف بود و یک غذای مخصوص بزرگسالان که قیمت بیشتری داشت سفارش داد. اما هنگامی که پیشخدمت غذای آنها را سر میز آورد از تحویل دادن غذای پسر 11 ساله خودداری کرد و از او خواست قدش را اندازه‌گیری کند.

پس از اینکه این پسر نوجوان در رستوران قدش را اندازه‌گیری کرد، معلوم شد او بالای 150 سانتیمتر قد دارد و به همین دلیل شامل غذای نوجوانان نمی‌شود. اما پدر این پسر از رستوران شکایت کرد و قصد دارد به دلیل بی‌توجهی به حقوق فرزندش از مدیر این رستوران غرامت بگیرد.

او به دادگاه گفت: غذای نوجوان مخصوص نوجوانان است و باید در این مورد سن افراد مد نظر قرار گیرد نه قد آنها.

سفارش بی‌موقع پیتزا

منهتن: ساکنان یک آپارتمان از اینکه یکی از همسایه‌ها در ساعاتی پس از نیمه‌شب سفارش پیتزا می دهد به ستوه آمده و از وی به دادگاه شکایت کردند. بنا بر گفته ساکنان این آپارتمان، این مرد به سفارش پیتزا پس از نیمه شب معتاد شده و هر‌ شب این اقدام را تکرار می‌کند.

آنها می‌گویند هر شب کارگر رستوران با سر و صدای زیادی که از موتورش بلند می‌شود به در این خانه می‌آید و پس از بالا رفتن از پله‌ها ، مدت زیادی با این همسایه وقت نشناس خوش و بش می کند.

این در‌حالی است که طبق مقررات ساختمان همسایگان مجاز نیستند با سر و صدای بی‌موقع در ساعات پایانی شب آرامش سایر همسایگان را سلب کنند.

البته این مرد عاشق پیتزا معتقد است به هیچ وجه خطایی مرتکب نشده و شکایت همسایگانش راه به جایی نمی‌برد. اما همسایگان او درصددند این مرد بی‌مبالات را از ساختمان‌شان اخراج کنند.  

کد خبر 62019

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز