شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۹:۱۴
۰ نفر

شیکاگو: تحقیقات یک موسسه نشان می‌دهد که جهان به زودی به اندازه‌ای سرد می‌شود که به یک یخچال بزرگ تبدیل خواهد شد

بنا بر این گزارش، هم اکنون جهان به سوی یک دوره سرما پیش می‌رود. به این ترتیب در 20 سال آینده سرمای بسیار کشنده‌ای بر جهان حاکم خواهد بود.

این در حالی است که دانشمندان می‌گویند پیش‌بینی‌های این موسسه تحقیقاتی در مورد هواشناسی و وضعیت جوی تا 80 درصد درست است. گزارش این موسسه در حالی منتشر می‌شود که نگرانی از کمبود سوخت برای ایجاد گرما در فصل سرما به اوج خود می‌رسد و این نگرانی به افزایش قیمت سوخت دامن می‌زند.

اشتباه در عمل جراحی

میامی: پزشکی که تشخیص نداده بود کدام یک از زانو‌های بیمار را باید عمل کند، تحت پیگرد قانونی قرار گرفته است. این پزشک که تا کنون سابقه 3 بار عمل جراحی اشتباهی دارد 50 هزار دلار جریمه شده است.

اما تازه‌ترین اشتباه او موجب شد تا زانوی سالم یک بیمار تحت عمل جراحی قرار گیرد. اما پس از اینکه بیمار بخت برگشته به هوش آمد متوجه شد دردی که همیشه او را آزار می‌داده ادامه دارد و پس از نگاه کردن به پا‌های خود متوجه شد که پزشک اشتباها زانوی سالم او را عمل کرده است.

البته پس از فاش شدن موضوع مقامات بیمارستان درصدد عذر‌خواهی از وی برآمدند و اعلام کردند که غرامت این اشتباه را به بیمار می‌پردازند. اما این مرد که مطمئن بود در صورت شکایت به دادگاه غرامت بیشتری می‌گیرد، یک شکایتنامه تنظیم کرد و به دلیل آسیب دیدن یک عضو سالم خواستار غرامت شد.

لطیفه‌هایی از جنس غذا

پکن: رواج شایعه‌هایی در مورد کیفیت نامطلوب محصولات غذایی چینی  موجب شده است که خیلی از چینی‌ها خودشان دست به کار شوند و پیش از اینکه جهان آنها را به باد تمسخر بگیرد، خودشان در مورد خودشان لطیفه بسازند.

به این ترتیب انواع لطیفه‌ها در مورد کیفیت غذا‌های چینی روی پایگاه‌های الکترونیکی قرار گرفته است و روزانه هزاران نفر در سراسر جهان آنها را می‌خوانند.

جریمه تحویل سریع پیتزا

سیدنی: کارگر یک پیتزا فروشی که بیش از اندازه پیتزا را سریع تحویل داده بود، جریمه شد. این کارگر 20 ساله به دنبال اصرار مشتری برای سریع دریافت کردن پیتزا‌ها با سرعت
 53 کیلومتر در ساعت در کوچه پس کوچه‌ها رانندگی کرد و چون سرعت او بیش از حد مجاز بود، توسط ماموران جریمه شد.

مجرم فراری خواب آلود

مکزیکوسیتی: یک مجرم سابقه‌دار که پس از دستبرد زدن به یک خانه در تختخواب به خواب رفته بود، توسط پلیس دستگیر شد. این سارق با شکستن پنجره وارد ساختمان شد و پس از سرقت مقداری پول و جواهر از سرویس بهداشتی این خانه استفاده کرد.

او سپس به آشپزخانه رفت و مقداری پنیر از یخچال برداشت و در حالی که در تخت نرم و گرم پسر کوچک خانواده مشغول خوردن پنیر بود به خواب فرو رفت.

اما هنگامی که زن و شوهر جوان مالک این ساختمان از مسافرت بازگشتند متوجه شدند که پنجره خانه‌شان شکسته است. بنابراین بدون اینکه سر و صدای زیادی به پا کنند وارد ساختمان شدند و سارق را در تختخواب فرزندشان پیدا کردند.

آنها بدون بیدار کردن سارق به خانه همسایه رفتند و پلیس را خبر کردند. ماموران پلیس در حالی به محل رسیدند که این سارق همچنان خواب بود و در تختخواب به او دستبند زدند

کد خبر 63892

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز