چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۷:۲۳
۰ نفر

نیویورک: قاضی دادگاه پس از اینکه به اشتباه ماموران پلیس پی برد، رسیدگی به پرونده را متوقف کرد

پلیس اعلام کرده بود که فردی را به اتهام دستبرد زدن به یک فروشگاه دستگیر کرده است، به همین دلیل برای این فرد دادگاه تشکیل شد اما هنگام رسیدگی به پرونده معلوم شد که پلیس اشتباها مجرم دیگری را به دادگاه تحویل داده که اتهام او قتل بوده است.

جالب است که این متهم و وکیل او با وجود پی بردن به اشتباه پلیس و دادگاه به این موضوع اعتراف نکردند. آنها امیدوار بودند که قاضی هم متوجه موضوع نشود تا حکم سبک‌تری برای این متهم بدهد اما قاضی هنگامی که از متهم خواست صحنه سرقت را تشریح کند متوجه این اشتباه شد.

جریمه بد رفتاری با درخت

سیدنی: مردی که قصد داشت یک پاندا را از درخت پایین بیاورد با جریمه سنگینی مواجه شد. این جوان با خودروی سنگین خود ضربات متعددی به درخت زد تا حیوان را پایین بیندازد اما این اقدام وی از دید ماموران حیات وحش پنهان نماند و آنها این پسر 19 ساله را تحویل پلیس دادند.

گفتنی است که او به دلیل تلاش برای آسیب‌زدن به حیات وحش و تخریب محیط زیست 2 هزار و 237 دلار جریمه شد. همچنین احتمال می‌رود که میزان جریمه این مجرم افزایش یافته و علاوه بر آن به تحمل 12 ماه حبس محکوم شود.

این در حالی است که پاندا بر اثر افتادن روی زمین آسیب دیده و از چند ناحیه دچار شکستگی شده است. از سوی دیگر، ضربه‌های خودرو به درخت هم موجب شده که ریشه‌های این درخت از خاک بیرون زده و احتمال سقوط آن در چند روز آینده وجود داشته باشد.

دردسر ارسال پیامک

رم: کارمندی که از تلفن محل کارش بیش از 12 هزار پیامک شخصی ارسال کرده است در معرض اخراج از موقعیت شغلی خود قرار دارد.

این مرد که در یک شرکت مخابراتی کار می کند با استفاده از موقعیت شغلی خود این پیامک‌ها را به صورت رایگان ارسال کرده است.

سارق سمج

مکزیکوسیتی: این روز‌ها پلیس سرگرم رسیدگی به پرونده‌ای است که در آن یک سارق سابقه‌دار تلاش کرده، خودرویی را که یکبار سرقت کرده‌است، دوباره سرقت کند.

این سارق پس از آزادی از زندان با جست‌وجوی زیاد، خودرویی را که قبلا سرقت کرده بود در یک نمایشگاه اتومبیل پیدا کرد و سعی داشت دوباره آن را سرقت کند. روان‌شناسان معتقدند این سارق احتمالا از بیماری روانی رنج می‌برد.

ماموریت پلیس دوقلو

ویرجینیا: برادر‌های دوقلویی که به عنوان مامور پلیس انجام وظیفه می‌کردند به طور کاملا اتفاقی به ماموریت‌های مشابه اعزام شده و جان یک فرد را از مرگ حتمی نجات دادند.

ماجرا زمانی اتفاق افتاد که مردم با پلیس تماس گرفته و اعلام کردند مردی پس از درگیری با یک سارق در خیابان از هوش رفته است.

پلیس هم نیرو‌های خود را به محل اعزام کرد اما خبری از آمبولانس نبود. در این بین برادرهای دوقلوی پلیس که اتفاقا به محل اعزام شده بودند دست به کار شدند و با انجام عملیات احیا، قلب این مرد را به کار انداختند.

این برادر‌ها گفتند بنا بر درخواست مادرشان در دوره‌های آموزش مراقبت‌های اولیه شرکت کرده بودند و به این ترتیب توانستند جان این مرد را نجات دهند.

گفتنی است آمبولانس هنگامی سر رسید که این مرد به هوش آمده و در حال خوش و بش با برادر های دوقلویی بود که جانش را نجات داده بودند. 

کد خبر 63685

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز