چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۶:۵۷
۰ نفر

مقامات هند درتلاشند تا با هدف کمک مالی به شکارچیان فقیر موش، این امکان را فراهم کنند تا آنها بتوانند گوشت موش را به عنوان یک ماده غذایی قابل مصرف به فروش برسانند.

فروش تجاری گوشت موش

دهلی نو: به همین منظور مذاکراتی با طرفداران و مصرف‌کنندگان گوشت موش در جریان است تا آنها قبول کنند از یک فروشگاه خاص که شکارچیان فقیر گوشت‌ها را به آن می دهند، خرید کنند.

به گفته کارشناسان، اغلب طرفداران گوشت موش، خانواده‌های فقیر و کم درآمد بوده و در مقابل شکارچیان موش نیز از فقیر‌ترین اقشار جامعه هستند که تجاری کردن گوشت موش می تواند به افزایش درآمد آنها کمک کند. 

پیرزن شجاع

پنسیلوانیا: پلیس اعلام کرد یک پیرزن ۸۵ ساله‌ با تهدید اسلحه توانست نوجوانی را که برای سرقت به منزل او آمده بود، دستگیر کند.

ماموران پلیس در حالی به خانه این زن رسیدند که پسر جوان روی زمین دراز کشیده بود و این پیرزن شجاع اسلحه  را روی سر او نشانه گرفته بود. این زن در تشریح ماجرا گفت: وقتی از خرید برگشتم متوجه شدم که در جلویی خانه باز است، به همین دلیل مشکوک شدم و از اتاق خواب اسلحه‌ام را برداشتم.

وی ادامه داد: در چند روز اخیر به خانه همسایگانم دستبرد زده بودند و من برای این ماجرا آمادگی داشتم و بلافاصله پس از مشاهده سارق، اسلحه را به سمت او نشانه رفتم.

سارق هم  از اینکه او اسلحه پر را به سمتش گرفته بود، بسیار ترسید و حاضر شد با دست خودش شماره پلیس را بگیرد. این سارق خودش به پلیس آدرس خانه را داد و از آنها خواست قبل از اینکه به قتل برسد او را دستگیر کنند.

مرد متقلب

فلوریدا: مردی که به اتهام داشتن ۲ همسر، تحت پیگرد پلیس قرار داشت و تصویر او در روزنامه‌ها چاپ شده بود، اکنون به اتهام  داشتن ۳ همسر پرونده جدیدی در اداره پلیس دارد و این در حالی است که پلیس به دنبال چهارمین همسر او می‌گردد.

پرده از راز این مرد زمانی برداشته شد که او به همراه همسر اولش در فروشگاه در حال خرید بود و همسر دومش او را مشاهده کرد.

به این ترتیب هر 2 زن از او شکایت کردند. اما وقتی عکس او در روزنامه‌ها چاپ شد زن دیگری با در دست داشتن مدارک ازدواج به اداره پلیس مراجعه کرد و گفت همسر این مرد است.

اکنون در حالی پلیس این پرونده‌ها را بررسی می کند که انتظار می‌رود نام زنان دیگری هم به فهرست همسران این مرد افزوده شود. البته هنوز مشخص نیست که این مرد چگونه توانسته است با توجه به استعلام اداره ثبت ازدواج، با 3 زن به طور همزمان ازدواج رسمی داشته باشد.

شکایت از ماهی نپخته رستوران

شیکاگو: مردی که بر اثر خوردن ماهی نپخته در یک رستوران بیمار شده بود از این رستوران شکایت کرد و ۱۰۰ هزار دلار غرامت خواست.

وی چندی پیش به این رستوران رفت و ماهی سالمون سفارش داد. اما هنگامی که پیشخدمت غذایش را آورد، این مرد به پیشخدمت گفت ماهی‌اش نپخته است و آن را عوض کند.  با این حال ماهی بعدی هم همین وضعیت را داشت و او به اندازه‌ای گرسنه بود که به ناچار ماهی را خورد. 

این مرد سپس با دل‌درد شدید به پزشک مراجعه کرد و پزشک علت بیماری نادر او را خوردن ماهی نپخته اعلام کرد. گفتنی است این مرد میانسال به دلیل درد شدید قادر نبود سر کار حاضر شود و به همین دلیل کار خود را از دست داد.

از سوی دیگر همسرش نیز به گمان اینکه او دچار بیماری مسری و ناشناخته شده است از این مرد درخواست طلاق کرد. اکنون این مرد، رستوران را مسئول اصلی همه این اتفاق‌ها می‌داند.

کد خبر 61137

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز