چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۸:۰۸
۰ نفر

یکی از رستور‌ان‌های زنجیره‌ای آمریکا با ۳ نفر از کارگرانش قطع همکاری کرد.

شیطنت در روز تولد

اوهایو: داستان از این قرار بود که کارگراین رستوران  در روز تولدش وان آشپزخانه را که ویژه شستن ظروف بود مملو از آب و کف کرد و به داخل آن پرید.

در همین حال یکی از همکاران این کارگر با استفاده از تلفن همراه از او فیلمبرداری کرد و این فیلم را در شبکه اینترنت نمایش داد.

البته مسئولان این رستوران زنجیره‌ای پس از مشاهد فیلم، کارگری را که حمام کرده بود، کارگر فیلمبردار و مسئول شیفت رستوران را اخراج کردند تا درس عبرتی برای دیگران شود. به هر حال کارگر متخلف طی چند روز اخیر در رسانه‌های گروهی بارها از همکاران خود و مردم عذرخواهی کرده است.

در محاصره مرغان دریایی

لندن: یک زوج انگلیسی که برای گذراندن تعطیلات خود به یک جزیره دور افتاده نزدیک اسکاتلند سفر کرده‌ بودند به دلیل حمله مرغان دریایی مجبور به ترک این مکان شدند.

هنگامی که آنها کنار ساحل مشغول قدم زدن بودند، ناگهان مرغان دریایی به سوی آنها حمله‌ور شده و چون تعداد مرغ‌ها بسیار زیاد بود آنها به ناچار از پلیس درخواست کمک کردند. پلیس نیز برای نجات آنها هلی‌کوپتری به منطقه  اعزام کرد.

سرقت از عروسک‌ها

توکیو: یک مرد در ژاپن با حمله به 2 شهروندی که لباس عروسکی برتن داشتند، بیش از 160 دلار از آنها سرقت کرد. این 2 نفر که برای حضور در یک میهمانی، لباس عروسکی بر تن کرده بودند، در ایستگاه اتوبوس به این مرد خیره شدند؛ که او عصبانی شد و آنها را به باد کتک گرفت و در آخر جیب‌شان را زد.

مشکل بینی بزرگ

نیویورک: یک سارق حرفه‌ای که 5 بار به بانک‌های مختلف نیویورک دستبرد زده بود به دلیل بینی بزرگش به دام پلیس افتاد.

داستان از این قرار بود که یکی از کارمندان پنجمین بانکی که وی از آن سرقت کرده بود شماره خودروی سارق را حین فرار یادداشت کرد و این شماره را در اختیار پلیس قرار داد.پلیس نیز پس از چندین روز جستجو صاحب این خودرو را دستگیر کرد اما این مرد مدعی شد که در سرقت‌ها دست نداشته است.

به هر حال پلیس برای اثبات ادعای این مرد کارمندان تمام بانک‌هایی که سارق از آنها سرقت کرده بود به اداره پلیس فراخواند که بیشتر آنها این مرد را به عنوان سارق شناسایی کردند. در واقع بینی بسیار بزرگ این مرد باعث شد تا به راحتی توسط کارمندان شناسایی شود.

جالب اینکه وی هر بار با کلاه گیس و لباس‌های زنانه اقدام به سرقت از شعبه‌های بانک کرده بود.

3 سال بلیت رایگان

نیویورک: یک زوج به دلیل اینکه طی 3 سال  800 هزار دلار به سیستم حمل و نقل نیویورک خسارت وارد کرده بودند توسط پلیس دستگیر شدند.

داستان از این قرار بود که این 3 نفر با استفاده از یک خطای نرم‌افزاری هر روز چندین بلیت رایگان برای استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی از دستگاه فروش بلیت می‌گرفتند. در واقع این 3 نفر در 3 سال اخیر حتی یکبار هم بلیت نخریدند که سرانجام
به دام پلیس افتادند.

واردات ببر

مکزیکو سیتی: یک زن به جرم واردات غیرقانونی ببر از ویتنام به بازداشت خانگی محکوم شد. این زن باید 6 ماه در بازداشت خانگی به‌سر ببرد و پس از آن نیز مبلغ 5 هزار دلار به حساب مؤسسات خیریه واریز کند.

کد خبر 60586

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز