شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۸:۱۹
۰ نفر

پلیس می‌گوید از این که زنی حلقه 25 هزار دلاری را که روی زمین پیدا کرده برای یافتن صاحبش به اداره پلیس آورده، شگفت زده شده است.

بازگرداندن حلقه 25 هزار دلاری

کالیفرنیا: این زن که خودش یک تاجر موفق است، در حال پیاده‌روی در یک پیاده‌روی خلوت بود که این انگشتر قیمتی را روی زمین پیدا کرد.

بنا بر اعتراف این زن، وی در لحظات اول به شدت برای اینکه حلقه را به پلیس تحویل ندهد وسوسه شده بود اما پس از دقایقی به خودش آمد و توانست بر این وسوسه غلبه کند.

گفتنی است که پلیس اعلام کرده است در صورتی که ظرف مدتی مشخص صاحب حلقه را پیدا نکند، این حلقه الماس نشان را به عنوان قدردانی به یابنده آن خواهد داد تا مردم را به درستکاری تشویق کند.

55 سال کوتاه نکردن مو

لندن: زنی که از 55 سال پیش تا کنون مو‌های خود را کوتاه نکرده است، قصد دارد در جشن تولد 70 سالگی‌اش عهد خود را شکسته و موهایش را کوتاه کند.

این زن در حالی که تنها 15 سال داشت یکی از عکس‌های خود را که با موی کوتاه گرفته بود در آلبوم خانوادگی مشاهده کرد و به اندازه‌ای از چهره‌اش با موی کوتاه متنفر شد که تصمیم گرفت هیچگاه مو‌هایش را کوتاه نکند.

این زن که هم‌ اکنون یک مادربزرگ است به خبرنگاران گفت: عکس با مو‌های کوتاه را برای مدرسه گرفتم اما از چهره خودم بدم آمد.

این زن زمانی که در سن 20 سالگی ازدواج کرد، موهایش به پایین شانه‌ها می‌رسید اما در سن 30 سالگی به زحمت می‌توانست موهایش را از روی زمین جمع کند.

او گفت: در طول همه این سال‌ها با درد و رنج فراوان از موهایم نگهداری کردم اما به خودم قول داده بودم که تنها تا 70 سالگی این وضعیت را تحمل کنم .

نوزادان خوش یمن

پکن: 2 نوزاد که در ساعت 8 و 8 دقیقه صبح هشتمین روز از هشتمین ماه سال 2008 میلادی همزمان با افتتاحیه بازی‌های المپیک متولد شده‌اند هر یک 8 پوند و 8 اونس وزن دارند که یک اتفاق نادر به شمار می آید.

در حالی که پرسنل بیمارستان از این اتفاق به شدت متعجب شده بودند، مادران این نوزاد‌ها را در جریان قرار دادند و آنها هم از اینکه نوزادانشان با چنین مشخصاتی آن هم در این روز خاص متولد شده‌اند، مبهوت شدند.

جالب است که با وجود اینکه قد این نوزادان حدود 19 اینچ بود، پرسنل بیمارستان سعی کردند قد آنها را 18 اینچ به ثبت برسانند تا رکورد عدد 8 در مشخصات آنها شکسته شود.

عدد 8 در فرهنگ چینی عدد شانس است و کادر این بیمارستان معتقدند این نوزادان برای آنها شانس می‌آورند و به همین دلیل چندین بلیت بخت‌آزمایی خریداری کرده اند.

سرقت با جعبه کیک

مکزیکوسیتی: پلیس، مردی را که قصد داشت با استفاده از جعبه خالی کیک از یک فروشگاه سرقت کند،دستگیر کرد.

این مرد 43 ساله در حالی که جعبه کیک را در دست داشت به فروشگاه کرایه فیلم مراجعه کرد و گفت در صورتی که صندوقدار دخل را خالی نکند این جعبه را که حاوی بمب است، منفجر خواهد کرد.

البته از آنجایی که صندوقدار خیلی باهوش بود ادعای این سارق را نپذیرفت و از وی خواست بمب را منفجر کند چون او هرگز پول‌های صندوق را به او نمی دهد.

سارق دروغگو هم که نمی‌توانست جعبه خالی را منفجر کند از سرقت صرف‌نظر کرد و از فروشگاه خارج شد که پلیس او را دستگیر کرد.

این مرد تبهکار به ماموران پلیس گفت: پولم تمام شده بود و برای پر کردن باک بنزین و خرید سیگار، اولین فکری که به ذهنم رسید، استفاده از جعبه کیک برای سرقت بود.

کد خبر 60217

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز